Antennering V70

Gestart door Jelmar, 18-01-2011 15:24:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jelmar

Ik bij de dealer een antennering besteld, stuur ik m'n vriendin vanmiddag om het op te halen.
Hebben ze het over een bedrag van €134, en een kast onder de stuurkolom ook van de airbag ofzo??

Altijd fijn zo'n allochtone magazijnman... ;D

Denk dat ze dus iets verkeerds besteld hebben, en nu is dus mijn vraag wie weet het partnr voor een antennering voor een '98 v70 classic 2.5 10v.
En wat kost ie? De een hoor ik over €19 de ander €40 maar €134 heb ik nog niet voorbij horen komen?

Alvast bedankt!


850R

Ries van de Zilverschuit

Volgens mij is het nummer 9441164, officeel heet het gewoon antenne. Kost mij vorig jaar 40,50 euro ex btw en clubkorting.

Volgens mij is er in de bouwjaren geen verschil.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Jaco S

Hij heeft weleens bij mij op een rekening gestaan en dat was rond de 40,-

Marc O.

Ik heb er ook zo'n 40 Euro voor betaald destijds.
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Als iemand weet of de antennering van een 850 gelijk is aan die van een V70 (ikzelf dacht het niet) kan ik je anders ook wel helpen Jelmar, voor een 850 heb ik ze zat liggen.

cas

Citaat van: Dirk342 op 18-01-2011 19:26:53
Als iemand weet of de antennering van een 850 gelijk is aan die van een V70 (ikzelf dacht het niet) kan ik je anders ook wel helpen Jelmar, voor een 850 heb ik ze zat liggen.

dacht van niet, en ergens staat me bij dat er bij de v70 ook nog verschil is met de *70 versie!! iemand had ze onderling uitgewisseld, en dat ging ook niet werken niet.

dus even goed zeker weten. Knutsel hem er even uit voor de zekerheid. is kwartiertje werk  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Jelmar

Als het goed is heb ik nu de goede antennering; kosten €37.

Kan ik de antenne gewoon vervangen of moet ik nog de accu loshalen of met wat anders rekening houden?

Ik zal wat foto's maken en een jip&janneke howto schrijven als daar interesse voor is.
850R

Ries van de Zilverschuit

Heel simpel klusje, niks accu los. Wel even checken of de stekker goed vastzit  ;)
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue