marcos nieuwe v70 t-5 (met foto's)

Gestart door marcos45, 22-01-2011 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

marcos45

Hoi allemaal mijn naam is marco schipper. Woon in Sittard en heb een hele mooie v70 t-5 2.3 gekocht uit 98. Dealer onderhouden en met de " lage" km stand van 200.000 km.
Leuk forum trouwens waar ik al veel informatie vandaan heb gehaald.

heb al meteen een probleempje gepost over mijn standkachel die niet warm wordt. Ben benieuwd of ik tips krijg om het op te lossen.
Verder zeer tevreden over mijn t-5 loopt erg mooi. Wel snel gas erin leggen, want die benzineprijzen zijn niet leuyk bij 1-8 km

innocenti

Welkom
Kies je wel voor een Vialle LPI installatie?

francois

he stad genooit

welkom op het forum


grfr

Travelwood

Citaat van: innocenti op 22-01-2011 21:30:05
Welkom
Kies je wel voor een Vialle LPI installatie?
En waarom een Vialle en geen Prins? Ik begreep dat installaties van Prins juist beter te programmeren zijn en dat je dus een auto met wat meer vermogen beter kunt inregelen in de wat hogere toeren!

Btw een hartelijk welkom hier op t forum ;)

Domaso

Hoi Marco,

Welkom op het forum vanuit Sittard. Heb je ook foto's van je V70?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

KIM

Citaat van: Travelwood op 23-01-2011 10:24:06
Citaat van: innocenti op 22-01-2011 21:30:05
Welkom
Kies je wel voor een Vialle LPI installatie?
En waarom een Vialle en geen Prins? Ik begreep dat installaties van Prins juist beter te programmeren zijn en dat je dus een auto met wat meer vermogen beter kunt inregelen in de wat hogere toeren!

Lees maar eens na hier op het forum wie er allemaal met Vialle rondrijden en wie met Prins. Dat zegt genoeg.


Marco: Welkom hier en veel plezier met je T5. Er zijn twee gas inbouwers die inmiddels veel ervaring hebben met LPi en de hoge vermogens in onze auto's:
- Limburgse LPG technieken (in Belgisch Limburg)
- Mesman in Son

Travelwood

We zouden hier wel een appartement draadje over kunnen starten ;)
Maar aantallen zeggen mij niks! Het gaat om ervaringen met de verschillende systemen.
Niet dat ik nou zoveel weet over de verschillen in de beide systemen maar ik heb me laten voorlichten door een doorgewinterde volvofiel van de oranjegarage in Nijmegen. Nou weet ik niet wat jou achtergrond is op dit vlak maar op dit moment ga ik af op zijn kennis ;)
Overigens sta ik wel open voor kennis en kunde van ander die hun sporen verdient hebben :eusa_whistle:
Dus ik hoor graag waarom Vialle beter zou zijn dan Prins of andersom :angel:
Want als het zo is dat Vialle beter is dan moet ik even snel contact opnemen want mijn gas inbouw staat geplanned op 2 februari. ;D

Ludo

Laat die inbouw gewoon doorgaan, en deel straks je ervaringen hier op het forum.
In een ergste geval moet je een andere/nieuwe motor plaatsen, verder kan er niet veel meer mis gaan.

marcos45


V70geRwin

Citaat van: Travelwood op 23-01-2011 11:56:16
We zouden hier wel een appartement draadje over kunnen starten ;)
Maar aantallen zeggen mij niks! Het gaat om ervaringen met de verschillende systemen.
Niet dat ik nou zoveel weet over de verschillen in de beide systemen maar ik heb me laten voorlichten door een doorgewinterde volvofiel van de oranjegarage in Nijmegen. Nou weet ik niet wat jou achtergrond is op dit vlak maar op dit moment ga ik af op zijn kennis ;)
Overigens sta ik wel open voor kennis en kunde van ander die hun sporen verdient hebben :eusa_whistle:
Dus ik hoor graag waarom Vialle beter zou zijn dan Prins of andersom :angel:
Want als het zo is dat Vialle beter is dan moet ik even snel contact opnemen want mijn gas inbouw staat geplanned op 2 februari. ;D

De goede instelling, nu nog even rondlezen ih lpg topic.

Alles wat je vraagt staat al beschreven namelijk.

Suc6

marcos45

#10

fbm


)()()sT

Citaat van: KIM op 23-01-2011 10:39:14
Citaat van: Travelwood op 23-01-2011 10:24:06
Citaat van: innocenti op 22-01-2011 21:30:05
Welkom
Kies je wel voor een Vialle LPI installatie?
En waarom een Vialle en geen Prins? Ik begreep dat installaties van Prins juist beter te programmeren zijn en dat je dus een auto met wat meer vermogen beter kunt inregelen in de wat hogere toeren!

Lees maar eens na hier op het forum wie er allemaal met Vialle rondrijden en wie met Prins. Dat zegt genoeg.


Marco: Welkom hier en veel plezier met je T5. Er zijn twee gas inbouwers die inmiddels veel ervaring hebben met LPi en de hoge vermogens in onze auto's:
- Limburgse LPG technieken (in Belgisch Limburg)
- Mesman in Son

Welkom provincie-genoot!
Hele mooie wagen, zoals al gemeld wel voor Vialle LPi gaan, heb ik ook en bevalt uitstekend.
Ik geloof dat Autogas Parkstad (Vialle dealer) tegenwoordig ook de installatie voor hogere vermogens inbouwt. Neem dan wel de bruine injectoren, heb je gelijk marge voor evt. tuning.

marcos45

En een km stand van "maar" 2 ton. Dealer onderhouden

elianmars

Mooie wagen!

Nu nog even een bagagerolhoes zien te scoren  ;)