The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

antraciet


Jack v

nogmaals sterkte Walter, hopen op een goede afloop met alles :-\
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Justin-850


The Demon

Schoonpapa is vandaag gecatheteriseerd (als ik dat goed schrijf) en daarbij bleek dat 1 van de stents, die ze in september geplaatst hebben, 2 cm was verschoven en volgelopen.
Dit gebeurt bijna nooit maar je zal altijd zien dat het bij hem wel gebeurd.
Ze zijn 3 uur met hem bezig geweest in plaats van een 1/2 uur.
Vanavond wordt hij vanuit het VU naar Haarlem overgebracht.
Al met al een hele opluchting.
Thea voelt zich ook al weer een stuk beter  :eusa_dance:

Ikzelf ben vandaag bij de neuroloog geweest en krijg donderdag een MRI scan voor mijn nek/schouder, afwachten wat daar uitkomt.

Allemaal bedankt voor de beterschaps wensen, ook namens Thea.

We will keep you posted.

Groet,
The Demon.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

#20
Vandaag bij Dirk mooie achtelichten opgehaald en gezellig koffie gedronken.
Marc O. kwam ook nog even langs, gezellig.
Ik was met de Tubbie-Mobiel en helaas moest ik ook op tijd thuis zijn want ik moest naar de fysiotherapeut, anders was ik nog wel langer gebleven.
Ik had dat bezoekje van de politie bij Dirk wel willen meemaken  :laugh:.

Thea had zangles vanavond (ja, ze kan echt zingen) en toen ze wegging om 19:30 uur kon ik het niet laten, ik moest in ieder geval aan 1 kant de nieuwe achterlichten erin zetten.
Om 19:55 zat de linkerkant erin.



Toen even het respect genomen voor de dodenherdenking, en het Wilhelmus.
En dan komen de verhalen van opa weer boven, over hoe en waar hij zich verstopte voor de moffen (zoals hij ze noemde) als er weer een razia was.
Hij zat in het verzet en dat wisten de duitsers maar ze hebben hem nooit gevonden, sterker nog zijn schuilplaats is er nog maar niemand heeft hem ontdekt.
En mijn moeder dan, die liep als 10 jarig meisje met "De Waarheid" in de voering van haar jas om deze rond te brengen.
Mijn vader was erg technisch en als 14 jarig jongetje bouwde hij radio's voor het verzet zodat ze de berichten uit Engeland konden luisteren.
En vooral ook mijn Ome Ko die was gedeporteerd naar Auswitz maar wist te ontsnappen en is in de winter van '44 op zijn blote voeten teruggelopen naar Haarlem.
Toen hij thuis kwam had hij geen voeten meer slechts stompjes van ongeveer 8 cm, en hij was zelf 2.03 meter.
De pijn die hij gehad moet hebben kan je je helemaal niet voorstellen.

Sorry dat ik hier over begin maar ik hoor mijn opa het vertellen, mijn moeder, mijn vader, en ome Ko en ik zie de foto's van opa en de stompjes van ome Ko als ik die 2 minuten stil ben.

Na de herdenking heb ik de rechterkant van Olijfje ook maar voorzien van de nieuwe units.



Ziet er weer lekker strak uit toch?

Zo meteen nog even wat boodschappen bij mijn schoonpa afleveren en dan is de dag weer om, helaas.

Groet,
The Demon.

Jack v

Dat ziet er behoorlijk beter uit dan die vale dingen,netjes.

gr ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Thnx Jack.
Ik ben er ook zeer blij mee, en Thea vroeg zich af wat ik met Olijfje gedaan had toen ze thuis kwam (ik had nog niet vertelt dat ik de units bij Dirk opgehaald had  :eusa_whistle:).

Schoonpa lag al op bed dus ik snel zijn boodschappies in de koelkast gedaan en een briefje neergelegd.

Groet,
The Demon.

Jack v

Ga je de oude weer opknappen?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Ik denk het wel.
Goed schuren en dan in de jachtlak, het enige is dat ze wat donkerder zijn dan de originele, het lijkt wel of er ooit eens van die donkere lak op is gedaan, maar dat had er dan met de vorige keer schuren af moeten zijn.
Misschien heeft een of andere idioot dat ooit eens aan de binnenkant gedaan?????????
Ik weet het niet maar ik ga wel zien of ik er nog wat van kan maken.
Wie weet kan ik er dan in de toekomst nog een ander een plezier mee doen.

Groet,
The Demon.

The Demon

Ik zie nu net dat die foto's wel erg crappy phone-pics zijn.
Morgen maar even een paar knappe maken (gelijk een goede reden om Olijfje te wassen).








Grmbl........ >:( >:( >:(..........Moet ik de camera wel opladen, die is weer eens leeg (altijd als ik hem mee wil nemen).

Groet,
The Demon.

UserID6342

Ziet er weer netjes uit Walther en was idd gezellig gisteren. Ook erg lekker die spekkoek ;D

The Demon

Zo net even een paar knappere foto's van de nieuwe achterlichten van Olijfje gemaakt.

Rechts.


Links.


Ik ga me nu alleen vreselijk ergeren aan de achterklep.
Ziet er niet uit, roest plekjes op het randje bij de ruit onder de ruitenwisser en rechts daarvan.
Volgens mij heb ik nog wat te doen, maar de vraag is wat.
Moet ik hem (laten) spuiten, of een andere in de kleur (DOP 421) erin hangen?

Groet,
The Demon.

UserID6342

Ziet er weer netjes uit Walther zo.  Kijkt echt meteen heel anders.  Ik heb nog 2 kleppen staan in de DOP kleur, maar of er eentje voor je geschikt is moe je zelf maar even kijken dan.  Het omhangen stelt niet echt veel voor en is goed te doen.

jrkalf

Kies er wel eentje met een spoiler... of vind je hem mooi zo? (ik vind het maar een karig kaal ding zonder spoiler)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.