Project 855R

Gestart door BaRRaCuDa, 21-10-2011 18:04:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Originele Volvo schijven zijn al gespoten (zwart).

Vulk

Die heb ik nu ook zitten, maar na een tijd roest dat ook.

t_w

Citaat van: Vulk op 16-12-2013 20:46:23
Een jaar is inderdaad lang ja!
Geeft het spuiten van het hart van de remschijven geen (groter) risico op trillingen?
Ik moet binnenkort ook nieuwe schijven, misschien kan ik het doen voor montage. Staat toch een stuk netter.

Zolang je de pasvlakken niet mee spuit is er niet zo veel aan de hand lijkt me...

Edit, zou het haast vergeten waar het om ging,

Plaatje van een auto, Enjoy!

BaRRaCuDa

Ik heb alles meegespoten, trillen doet het (nog) niet.. Ik zal nog wel even checken of de wielbouten goed vast blijven zitten. Ik heb schijven van Ate gekozen, daar zat ook al een laagje op. Ik ben benieuwd hoe de motip lak zich zal houden..

Deze zijde van de R is ook de beste, aan de andere kant zit een grote kras van zijscherm voor tot achterdeur, de motorkap heeft schade gehad, de voorbumper heeft veel schade en geen blanke lak meer, de achterbumper heeft ook vrij veel schade, bovendek voor en achter zijn een keer zwartgespoten geweest en de achterklep is ook niet zo fris meer. Maar ja dat alles zie je van een afstandje niet zo :P

Komt allemaal nog wel goed, ik ga langzaam aan op zoek naar vervangende plaatdelen. Technisch is ie iig prima :)