post/foto's verplaatst naar bij-behoordende postNou, vandaag nog maar eens met de betreffende dealer contact opgenomen.
Hij was van mening dat er wat mis is met mijn chassis, en dat ze het daarom niet beter kregen...
Ik kan morgen nog eens met de chef-monteur om de tafel gaan zitten, volgens de medewerker wat ik gesporken had, heeft de monteur er de laatste keer 45 minuten werk aan gehad.
Zouden ze er toch verder geen werk van willen maken, dan gaat er alsnog een aangetekende brief naar het hoofdkantoor van Volvo Nederland met mijn bevindingen. Daarna ga ik er zelf maar eens wat uren in steken.
Ik begrijp best dat een dealer er geen 8 uur in wil stoppen (zoals ik las in een andere post, schrijft Volvo er dus 8 uur voor uit, om het te repareren)
IK heb wel zin om er 8 uur of meer in te stoppen, als het dan goed komt.
Verder vandaag nog een leuk dingetje bedacht; een USB aansluiting in het dashbord-kastje, voor als ik eens wat moet aansluiten op de CAR-PC, zoals toetsenbord en/of muis.
Nu wil ik natuurlijk niet zomaar een of ander verlengkabeltje in mijn dashbord-kastje laten uitkomen, maar dit:
Dit is de kant wat in het dashbord-kastje uit komt:
Dit is de achterkant, daar komt dus nog een USB A-B kabel aan
Hiermee kan ik een USB poort inbouwen, kost € 5,50
Moet dan wel nog een USBA-B kabel aan (zo'n USB printerkabel is dat), die kosten ook iets van 5 euro bij je lokale computer winkel