Volvic stelt zich voor

Gestart door Volvic, 25-04-2012 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Volvic

Hallo Allen,

Mijn naam is Iwan ik ben 37 jaar en ben al jaren fan van de  Volvo V70 classic.

Het ziet er nu naar uit dat ik zeer binnenkort de nieuwe eigenaar wordt van dit pracht model.

Zaterdag a.s. ga ik de V70 bezichtigen, wordt al een beetje ongeduldig wil hem graag in het echt zien!

Het geeft mij in ieder geval de tijd om het forum goed door te spitten.

Groetjes Iwan (Volvic)


grijzev70tdi

Welkom hier! Hoe is het gegaan?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Arjanestate

Heeft nog geen tijd gehad om even uit te stappen en het forum op t gaan, zo`n fijne auto is het!  ;D
854 T-5 ROOD 1994

Volvic

Sorry, Ik heb mijn ervaring over de rit naar Limburg bij het Wie kent......topic gepost.

In het kort, tijdens de koffie kreeg ik de onderhoudspapieren te zien. Het bleek al snel dat de kilometer stand tussen 2008-2010 flink terug was gedraaid. Daarbij kwam dat toen ik de eigenaar vroeg; " Waar in Bakel heb je de auto gekocht?" ik als antwoord kreeg; "Ja ehh dat weet ik niet precies meer, ja bij een pomp of zo."

Nou ik heb geen verstand van auto's, van mensen gelukkig iets meer!

Morgen rij ik naar Dongen om deze V70 aanschouwen.

Link: http://link.marktplaats.nl/550461833

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

Volvic

Zo een beetje verlaat maar toch. Afgelopen woensdag naar Dongen gereden met het gezin om de V70 uit 1998 te bekijken. Na een  kennismaking met de mensen van autohuys Dongen en de wagen zelf hebben wij een ritje in de omgeving gemaakt met deze op het oog in goede staat verkerende V70. Wat opviel was de rust in de wagen en het soepele schakelen van de automaatbak. Ik heb twee jaar gestuurd in een Volkswagen Passat van modeljaar 1996. Wat een verschil zeg! Qua leeftijd weinig verschil maar wat betreft de beleving een wereld van verschil.

Eenmaal terug bij de zaak al snel tot een deal gekomen en met een goed gevoel richting huis gereden. Ik wilde eerder een bericht plaatsen hoe het was verlopen. Op een of andere manier heb ik het soms druk en lukt het niet altijd meteen om snel te posten!

rifwachter

Gefeliciteerd met je aankoop !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Alex101

Dat gevoel had ik ook meteen  :D