Ted stelt zich voor

Gestart door Volvo F, 02-05-2012 14:26:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvo F

Hallo,
Ik ben Ted uit Breda en rijd al enige tijd Volvo's! 5 jaar geleden ben ik gaan kijken voor een 850 en kwam thuis met een geimporteerde XC70 uit '98  met 170000 op de klok, waarvan de gehele aandrijfas al was vervangen :eusa_dance:
De MIN puntjes waren voor mij oa de losgelaten portierbekleding, geen boordcomputer en geen cc. Het kon mij niet van de koop weerhouden.
Nu 5 jaar verder kan ik terug kijken op 4.5 probleemloze jaren!
2 jaar geleden vond ik het toch best een kostbare grap gaan worden om er dagelijks 80km mee te rijden... (woon/werk)
Dus gezocht naar een leuk autootje er bij. Natuurlijk een volvo! Een 245L B21A uit '75. Deze brengt mij al 2 jaar overal naar toe!
Onderhoud probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen. Het is zelfs zo dat de laatste tijd de 245 iets teveel de V70 moet helpen :eusa_think: Miss omdat er met de V70 teweinig km gereden wordt?

Verder heb ik nog een Renault 4 in de garage staan die al 11 jaar stil staat

Nu de V70 een gefacelifte 850 is werd het eens tijd om mij hier ook aan te melden! Ben al wel een tijdje actief bij volvolvo en volvo-forum.
Zoals je kon miss wel kon opmaken uit bovenstaande heb ik de laatste tijd wel wat probleempjes> op willekeurige momenten niet aan willen slaan :evil: in combin. met lege accu, oliekoeler kapot dus sludge in reservoir en alle slangen, irritante rammel/ kraak in dashboard, aardig wat olie lekkages. De vragen zullen zeer snel in de topic geplaatst worden ;D

Ik denk dus dat jullie voorlopig niet van mij af zijn :)
groeten en tot snel!




Joost23

Hoi Ted,

Welkom!

Mooie XC . Leuke 245 ook!!!! En die R4 moet je zeker weer rijdend zien te krijgen!!!!
Ik heb zelf ook de combi Volvo en Renault. Maar dan een 'gewone' V70 Classic en een Alpine GTA

Arjanestate

Welkom, leuke auto`s heb je, die 245 is  :eusa_drool:
854 T-5 ROOD 1994

Arjanestate

Citaat van: Joost23 op 02-05-2012 15:11:52
Hoi Ted,

Welkom!

Ik heb zelf ook de combi Volvo en Renault


En dat zijn er een heleboel die een S/V40 rijden  ;D
854 T-5 ROOD 1994

Volvo F

Citaat van: dbs1 op 03-05-2012 20:37:38
Die 245 staat volgens mij niet in Breda, kan dat kloppen?
Op de foto niet idd! Een dagje Willemstad op een van de schaarse mooie dagen die we gehad hebben dit voorjaar :(
Aan de andere kant van de straat stond dezelfde 245 in het groen, dus daar moesten een paar foto's van geschoten worden natuurlijk. Deze staan op volvolvo.nl
Foto's volgen nog.