Een handje hulp gevraagd (opgelost)

Gestart door devonius, 03-06-2012 16:16:10

Vorige topic - Volgende topic

devonius

Dag forummers,

Of dit bericht hier op de juiste plek is gepost weet ik niet zeker, maar het leek mij de meest voor de hand liggende plek.
Ik ben op zoek naar iemand die zin en tijd heeft om mij te helpen met het vervangen van mijn turbo. De laatste keer heeft mij dit 450 euro bij de garage gekost en toen bleek da de turbo niet paste.
Afin, oude turbo er weer op, het werk was al gedaan en logisch dat daar gewoon voor betaald moest worden. Ik baalde wel want ben er niks mee opgeschoten.
Nu heb ik maar dezelfde 15g gekocht die er origineel op zit, die past zeker weten. Zit alleen niet te wachten op weer 450 e garagerekening.
Dus ik was benieuwd of er iemand is die mij hierbij zou willen helpen.
Met helpen bedoel ik eigenlijk het klusje klaren want ik heb er niet genoeg verstand van.. Dingen aangeven en vasthouden ben ik wel goed in.
En er mag best iets tegenoverstaan natuurlijk.
Stuur maar een pbtje..

Groeten joris

Boeijke

devonius

Turbo is inmiddels vervangen door een glimmend nieuw exemplaar! Jeeeeuhh! Bericht kan verwijderd worden!

francois

nou goed zo  :eusa_clap:

alleen of door hulp

grfr

devonius

Een bekende forummer heeft het voor mij gedaan  :eusa_clap: ik heb zelf alleen de turbo aangeleverd!
Binnenkort maar is goed testen, was te druk op de snelweg gisteren om het gaspedaal in te drukken.

Henk855

Citaat van: devonius op 22-07-2012 09:15:44
Een bekende forummer heeft het voor mij gedaan  :eusa_clap: ik heb zelf alleen de turbo aangeleverd!
Binnenkort maar is goed testen, was te druk op de snelweg gisteren om het gaspedaal in te drukken.

Een bekende forumer ...................... ?  We zijn benieuwd welke van de vele bekende forumers ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

solidnmgn

Inderdaad, ben ook wel een beetje nieuwsgierig.. Zit nog niet zo lang hier maar begin al aardig wat namen te kennen
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo