Ook nog maar even voorstellen dan. :)

Gestart door fearless, 03-09-2004 20:22:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fearless

Ik ben Ivo, ik kom uit Zwolle. Ben alweer bijna 5 jaar volvo rijder, ben begonnen in een 340 die ik gelijk op mijn 18e kocht (ben nu 22), daarna een 440 GLT en nu dan sinds 4 maand een 850 2.5 20V uit 1995.
Ik ben zo erg met het volvo virus besmet dat ik zelfs bij een dealer werk, bij Furness Car in Meppel. Ben daar Magazijn medewerker.
Ben aardig druk bezig met het aanpassen van mijn volvo,
Heb er nu al aardig wat aan veranderd:

-klasse 3 alarm gemonteerd
-Sparco stoelen
-andere audio
-17" velgen
-carter bescherming
-ramen getint (50%)
-Ferrita uitlaat
-veerpootbrug
-K&N luchtfilter

Ik ben zelf alweer een tijdje actief hier op het Forum, en dat is zeker een aanrader voor elke 850 rijder.
Wil zelf ook nog lid worden van de 850 club, lijkt me ook wel leuk.

Groeten Ivo.  ;D


zoals ik hem gekocht heb:


zoals die op dit moment is:



Rijns_t5r

 8)vind de tweede foto,tja als ik eerlijk moet zijn :)dat je er een waanzinige look aan heb gegeven,mooi hoor. ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

baxie

#2
Super mooie wagen 8)
Die trekhaak heb ook als eerste eraf gesloopt!

fearless


b0nkolok

Gaaf! Wees er maar erg zuinig op. Heb je ook 20 watt stadslichtjes gemonteerd? Hoef je geen dimlicht te voeren.
Zelf loop ik te piekeren of ik wat leuks (en toelaatbaar) kan doen met de loze ruimte bovenaan de achterlicht units. Zag een Belg die daar stads-achterlichtjes in had gemaakt. Ik maak hier misschien een nieuw onderwerp van op het 'electrische' gedeelte van het forum.
Veel plezier met je roffel en lid worden is een 'must'.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

fearless

Citaat van: b0nkolok op 01-11-2004 21:57:43
Gaaf! Wees er maar erg zuinig op. Dat ben ik ook zeker wel. ;D

Heb je ook 20 watt stadslichtjes gemonteerd? nee, heb er de normale sterkte in zitten.

Zelf loop ik te piekeren of ik wat leuks (en toelaatbaar) kan doen met de loze ruimte bovenaan de achterlicht units. Ik geloof dat hier al een heel topic over is, lampjes er in staat wel mooi.  ;D

Walter

Hee collega !!! <lol>

Mooie foto's man, heb je die ergens HR op internet staan? Die op dat bruggetje vind ik ook meesterlijk (die in de parkeergarage heb ik al :-D)

greetzzz

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937


The Saint

#8
Top gedaan Fearless. En mooie foto's. :)

P.S.: Als die trekhaak origineel Volvo is, en het is zo'n afneembare, dan heb ik interesse in de haak (moet passen op een standaard trekhaak voor een V70 R).
No shirt no shoes, no pinball

fearless

Citaat van: The Saint op 02-11-2004 19:29:39
P.S.: Als die trekhaak origineel Volvo is, en het is zo'n afneembare, dan heb ik interesse in de haak (moet passen op een standaard trekhaak voor een V70 R).

Is gewoon een vaste, maar de trekhaak zit er nog gewoon onder, heb alleen de kogel en de stekkerdoos er af gesloopt. Balk zit nog gewoon op de plek, zie je niks van.  ;D

daytonawim

fearless,  
mooie kar man, kleine vraag heb je alleen die 17"  velgen gemonteerd, of heb je hem ook verlaagd ?

Rad


BenC70ES

Citeerkleine vraag heb je alleen die 17"  velgen gemonteerd, of heb je hem ook verlaagd ?

Kijk eens naar de 2e foto... en dan naar de andere...  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

daytonawim

ik zie het nu wel, duidelijk verlaagd !

R.Bijl

mooie auto enne die tweewielergroothandel is onze hoofdleverancier :D
ja ja de wereld is klein
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....