Kofferbaklicht 850 '94 defect

Gestart door Lucas88, 20-08-2012 23:28:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucas88

Hoi!

Sinds woensdag heb ik een rode 850 uit '94. Ben er erg blij mee tot nu toe, rijd heeerlijk!
Nu heb ik een probleem met de verlichting van de kofferbak. Ik zag dat deze niet werkte. Prima, lampje zal wel stuk zijn. Lampje eruit, gekeken, zag er nog goed uit. 12 volt erop en hij deed het. Contactjes in dat zwarte schakelaartje gecontroleerd, werkte ook gewoon. Multimeter op het stekkertje gezet, 12 volt  ???
Toen maar eens hier wezen zoeken, wel 12 miljard posts gevonden over verlichting die blijft branden maar niet dit probleem...

Toen maar eens gekeken hoeveel stroom er gaat lopen met een aangesloten lampje, ongeveer 30 mA maar lampje gaat niet branden. Ik vind het een gek verhaal! Kan niet zien waar de snoertjes van het lampje naartoe gaan, zijn sowieso 4 draden, 2 + en 2-.

Wordt de kofferbakverlichting ook door het relais van de CV geregeld? Zou het hier aan kunnen liggen?
Mocht iemand een tip hebben, graag!

Groetjes!

EDIT

Is al opgelost. Waarschijnlijk toch een verotte schakelaar. Gelukkig schakelt deze de 0, dus even de 0 ergens anders vandaan geplukt en een tl-balkje met eigen schakelaartje opgehangen en het werkt weer :-)

stefanhuijser

Ik heb nog wel een compleet lampje liggen als je het origineel wilt hebben..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5