Marc vierhonderd zoekt achthonderdvijftig

Gestart door Marc400, 02-09-2013 15:31:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc400

Nieuw hier en ook weer hernieuwd met Volvo. 2 jaar rij ik nu in een moderne s60 (2011). Zo'n pruttelende 1.6 diesel.  ::) Ik ben nooit autogek geweest maar ik moet zeggen dat ik nu wel een echte Volvo fan ben geworden. Ik rij hier altijd met veel plezier in. Enige wens... iets meer vermogen.

Helaas of gelukkig (streep door wat niet van toepassing is) gaat deze s60 waarschijnlijk de deur uit want mijn baan staat op de tocht.  Dus al wat aan het rondkijken voor alternatief vervoer.

In 1993 heb ik stage gelopen bij de volvo importeur in Beesd. Mijn vader had het jaar daarvoor een vroege 854 gekocht. Een witte 20v automaat. Een geweldige auto waar ik toen als 20 jarig menneke graag in reed en wel met een breede grijns. De aandacht voor Volvo is er toen wel een beetje ingekomen maar omdat ik verder niet veel met auto's had, is dat later ook weer weggeëbt.

Waarschijnlijk heb ik in die periode toch genoeg van het virus binnengekregen want ik merk dat ik nu vooral aan het kijken ben naar een 850 die ik ook nog zakelijk wil gebruiken. Misschien vinden jullie dat als liefhebbers te bruut.... maar het gaat me niet om het bijtellingsvoordeel. Ik ga er dan toch alleen zakelijk in rijden.
Daarom staat bij mij ook de opties voor een andere Volvo nog open. Een mooie s70 of toch veel moderner een s60 van 2001-2003.

Ik ga me daarom lekker inlezen in het leven van jullie 850 rijders. Ik heb er al zin in!

groeten Marc

Nunki

Te bruut? Ik heb voor de vakantie ook een 850R '96 gekocht die ik zakelijk rijd. Niks mis mee hoor. Bevalt prima, die bijtelling ook 8)
Succes met zoeken en welkom!