schiet mij maar lek..........
In mn oude blog ook veel over de rode N geschreven. (lpg problemem)
Korte samenvatting van het probleem:
Auto start op gas, na ong 2 km gaat ie over op gas, maar slaat dan altijd eenmalig af.
Heel soms - als ie op gas rijdt- lijkt het of ie op 3 poten gaat lopen, gaat na een paar km weer over, soms ook door even op benzine te rijden
Op benzine loopt ie niet lekker soepel.
Het mml brandt altijd, als de accu er even af is geweest is tie even uit, maar na een paar km gaat ie weer branden.
Verder rijdt de auto op gas prima.......
aan gedaan: nieuw gasklephuis, nieuwe lmm, nieuwe bougies, brandstofpomp lpg vervangen, voorste lambdasonde vervangen, dit alles in de afgelopen 2 jaar
Evt nog een keer doen: benzineinjectoren ultrasonn reiningen en benzinefilter vervangen
Vandaag start ik de auto en terwijl ik wegrij gebeurt het volgende:
alle lampjes gaan even aan ( terwijl ik al rij) en de HU1205 spuugt spontaan de nav Cd er uit. Lampjes gaan weer uit.alle lampjes dus...
Het mml lampje gaat (dus ook) uit en de auto rijdt zonder bokken of stoten weg op benzine. Als ie op gas overschakelt slaat ie af, maar koppeling op en hij slaat weer aan en gaat verder op lpg. mml bijf uit, blijft uit, blijft uit.... en gaat dus niet meer aan!
zoals ik al zei, schiet mij maar lek. Na drie jaar met mml aan te hebben gereden en altijd enigszins bokkend weg te rijden doet ie nu alsof er niets aan de hand.
Mag ik stellen dat dit iets te maken heeft met een probleem in de software van het motormanagement?
BR