airbag...

Gestart door inny, 06-12-2004 11:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

inny

Hallo,

Vraagje: Ik heb eeb nieuw interieur gekocht, nu hebben de voorstoelen airbags. Stoelen zijn uit 96...mijn 850 uit 94.... is het zo simpel om alleen de stekkertjes aan te sluiten? (ik heb verder geen airbags in mijn roffel)

groetjes
Inny

Peth©oni

Citaat van: inny op 06-12-2004 11:35:29
Hallo,

Vraagje: Ik heb eeb nieuw interieur gekocht, nu hebben de voorstoelen airbags. Stoelen zijn uit 96...mijn 850 uit 94.... is het zo simpel om alleen de stekkertjes aan te sluiten? (ik heb verder geen airbags in mijn roffel)

groetjes
Inny

Zul je ook de sensoren over moeten zetten die de Bags uitlaat klappen bij aanrijding....

Reitse

Stoelbags gaan met mechanische sensor: als je van de zijkant aangereden wordt, wordt de B-stijl/deur ingedrukt waarmee er een soort drukknop ingedrukt wordt die de airbag af laat gaan. Volgens sloperij ging het volledig mechanisch...

Peth©oni

Ik bedoelde eigenlijk ook de stuur-airbag, daar zul je nog wat voor moeten ombouwen. Mij lijkt de combinatie wel noodzakelijk......

Reitse

Er wordt hier alleen over stoelen gesproken, en als de stoel-bags mechanisch gaan lijkt me verdere ombouw niet zo heel erg nodig, hoogstens een paar stickers om hulpverleners te waarschuwen voor explosiegevaar....

inny

Hello,

Thanks, klopt...de airbags worden mechanisch aangestuurd en hebben verder geen elektronische aansturing...

Nu heb ik nog wel een andere vraag...:
Ik heb dus vandaag een nieuw interieur gekocht....iemand heeft het voor mij opgehaald; blijkt sedan uitvoering terwijl mijn roffel estate is...voorstoelen passen denk ik wel maar achterbank denk ik niet...kunnen die passend worden gemaakt? anders heb ik toch een soort 'kat in de zak' gekocht (maar wel blij met voorstoelen.....

Groetjes Inny