Een auto om mee te verhuizen.

Gestart door Cojones, 25-02-2014 16:48:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cojones

Hallo. Ik ben Michael, en ik ga binnenkort verhuizen. Omdat dat met de twee auto's die ik al heb moeilijk gaat, heb ik een tijdelijke verhuisstation gekocht. Een auto die al op het forum voorbij kwam, en waar iedereen huiverig voor was. Ik hoop met een andere turbo weer even een paar maanden voort te kunnen, in elk geval tot na de verhuizing. Voor de rest zijn er wel wat kwaaltjes, maar ook leuke goodies als D stijl speakers, een kinderzitje in de achterbank en bagagenetten in de achterbank.

Goed, ik heb dus die Italiaanse 850 T-5R gekocht die in Amstelhoek te koop stond met Laguna wieldoppen. Na wat boenen en de montage van de wielen die ik normaliter op mijn S90 Executive Level 2 gebruik, ziet hij er ongeveer zo uit:









De S90 Executive Level 2:






De derde auto:



Hoe dan ook, de 855 T-5R is tijdelijk, maar ik zoek dus wel een 13G-tje om de boel nog even rijdbaar te houden. Verder zijn de meest irritante dingen dat het linkervoorraam kantelt bij het omhooggaan en dat het rechtervoorraam helemaal niets meer doet (maar dat ik het motortje wel hoor). Achja.
Volvo S90 Executive Level 2
Volvo 850 T-5R 2.0
Alfa Romeo Spider 2.0
Citroën CX 2.5 IE Pallas Automatic

LQDI

Welkom! Tof dat iemand de t-5r (tijdelijk) heeft gered! Die S90 wielen staan hem briljant. Is dat 18"? De overige auto's zien er allebei super uit!
Veel succes met het rijdbaar maken/houden van de 850 en veel plezier hiero!

widebody


nixvin

oo als je klaar bent kun je hem komen omruilen voor een buitenboord motor :-)
al is de waarheid nog zo snel..... een 850 r achterhaald m wel

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Silverarrow

Mooi dat hij nog enigzins wordt opgelapt. Een deur, inclusief raam + mechanisme, score je op marktplaats al voor 50 euro :) . Succes ermee.

Cojones

Thanks guys. Ik geloof dat hier op t forum zelfs een deur in t zwart wordt aangeboden, maar de turbo oplappen vind ik voorlopig even belangrijker. De vermeende lekke koppakking lijkt mee te vallen btw.

De Canopus wielen zijn 17" en horen eigenlijk onder een S80 T6. Verder heb ik weinig aan een buitenboordmotor, maar toch bedankt voor 't aanbod!

Oja, ik reed vijf jaar lang in dit:





Volvo S90 Executive Level 2
Volvo 850 T-5R 2.0
Alfa Romeo Spider 2.0
Citroën CX 2.5 IE Pallas Automatic

rogerV701998

Welkom hier.

Heb ik je al eens op volvolvo.nl langs zien komen?

Die S90 is :eusa_clap:

Cojones

Thanks, en ja, Turbobricks, Volvolvo en 700 Vereniging was ik vrij actief op. Momenteel is door andere bezigheden mijn online aanwezigheid een beetje gematigd.
Volvo S90 Executive Level 2
Volvo 850 T-5R 2.0
Alfa Romeo Spider 2.0
Citroën CX 2.5 IE Pallas Automatic

)()()sT

Welkom!!
Die S90 is echt een vorstelijke limo, geweldig! Maar die zilvere 945 was ook een dikke wagen. Veel (tijdelijk) plezier met de 850 8)

UserID6342

Welkom Michael !  Is het een 13G met rechte of schuine flens ?  Volgens mij hebben we er nog eentje in Apeldoorn liggen bij Arjen.  Doe Arjen850 hier op het forum maar even een pbtje.

Cojones

Hey Dirk, oude "bekende". Goeie tip, het is er een met een rechte uitgang en conische flens. Ik zal 'm zo even PB-en!
Volvo S90 Executive Level 2
Volvo 850 T-5R 2.0
Alfa Romeo Spider 2.0
Citroën CX 2.5 IE Pallas Automatic

UserID25761

Welkom ;D  waar is de cx gebleven? :eusa_whistle:

rifwachter

Citaat van: NickGR op 25-02-2014 19:37:49
Welkom ;D  waar is de cx gebleven? :eusa_whistle:


Hoor ik hier Citroen CX ?  vertel eens?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Cojones

Nick? Kennen wij elkaar van 'n ander forum, toevallig? Andere nickname?

De CX ben ik helemaal klaar mee. Die gaat binnenkort naar 't oud ijzer.
Volvo S90 Executive Level 2
Volvo 850 T-5R 2.0
Alfa Romeo Spider 2.0
Citroën CX 2.5 IE Pallas Automatic