versnellingsbak stuk ???

Gestart door rhodesian, 12-05-2014 22:07:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rhodesian

help sinds gisteren problemen met mij AT bij aanrijden een soort loeiend geluid  wat weg is in zijn 2.
in zijn achteruit een klapperend geluid of soms geen versnelling geef je dan gas dan klapt hij in zijn versnelling.
zij vrij staat soms geblokkeerd je kan de auto dan wel vooruit maar niet achteruit duwen.


wie o wie weet raad voor dat dadelijk alles stuk is.



       gr jon

Sbv


NinaPaul

ik denk dat het al stuk is  :eusa_think:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rhodesian

ik heb nog niet gekeken naar fout codes.

heb er ook eerlijk gezegd niet aan gedacht

rhodesian

aan de A zijde blijft 1 en 2 branden
3 geeft 4-1-4
7geeft 1-2-2

de B zijde
2 geeft 1-2-2

rhodesian

is er iemand in de buurt van eindhoven die voor mij naar mij AT wil en kan kijken

NinaPaul

Automaat zit op A1

A3 ABS;
4–1–1 Inlaatklep linker voorwiel, circuit open of
kortgesloten

A7 Instrumentenpaneel
1–2–2 Sensortijd motortemperatuur te
lang

B2 Cruise control
1-2-2 geen signaal of snelheid niet boven 35km/h geweest

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rhodesian


rhodesian

is er een manier om alles te resetten om te kijken of de ledjes uit gaan waardoor ze weer uit te lezen zijn

rhodesian

wie weet de code van een AT 850 t5r 1994
ben aan het rond kijken wat er te koop is op versnellingsbakken gebied.
is er hier nog iemand die een AT te koop heeft voor het geval dat die van mij echt stuk is

maruska

welke code bedoel je ? de bak code ?
en hij is te resetten.. zie http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rhodesian

nee ik bedoel eigenlijk het nummer van de bak om te kunnen kijken wat ik moet kopen als deze echt stuk is .
mischien dat iemand dat zo weet

Sbv

nummer staat op de bak zelf beetje aan de bovenzijde. Helaas zit er wat leidingwerk in de weg

rhodesian