Scheelt ca 4 a 500 toeren die de 5 bak meer maakt. Kwa geluid scheelt het iets maar op een gegeven moment zit je gewoon aan maximale toerental.
Daar heb ik nog ergens een filmpje van, dat ik met mijn 5-bak jouw 6-bak niet bij kon houden

Mooi Ronald,
Goed dat je terug bent met een nieuw blog
Kan altijd erg genieten van jou schrijfstijl
......... met een prima dosis humor en realiteit.
Veel "wijze " beslissingen gewenst met deze V70, en niet te vergeten Genieten 
Dank je wel voor het compliment
Genieten lukt wel hoor, het is een erg fijne auto (en bovendien ook "maar een auto"). Wat onderhoud is niet erg, als ie er dan weer even tegen kan.
Die gaat gewoon "even wandelen" 
Ik heb jou inderdaad wel rood zien aanlopen, maar een vloek heb ik nog niet gehoord van jou. Wel de woorden "Hè, naar!", toen er een lap vel van je handen verdween tijdens het sleutelen 
Moet je aan Sander vragen of ie even de aandrijfassen achter van een N AWD wisselt

Hey, leuk, weer een blog uit Zeeuwenland 
De andere Zeeuwen zijn inderdaad erg stil op 't moment

Welkom met je N AWD 
Blogs zijn op dit moment hier op het forum nog het leukst om te lezen. Alhoewel ik nooit een echte fan van de N zal worden (om zijn uiterlijk) zijn technische verhalen leuk.
Fijne auto om in te rijden; dat dan weer wel.
Dank je wel, mede WD-rijder

Toch maar met z'n tweeën tussenassen bestellen? Scheelt weer 50 euro per as

Uiterlijk is iets persoonlijks maar ik vond de XC een mooiere N dan mijn huidige V, deze is toch net wat anoniemer. "Gelukkig" verdwijnen de N XC's steeds meer uit het straatbeeld in Zeeland, heb ik minder buikpijn

Hoi Taranis uit Zeeuwland. Welkom op dit forum. Mooie introductie heb je gedaan.
Ik zal de auto binnenkort eens in het echt bekijken. 
Groet,
Ewøut
Hoi Ewout Schalkwijk, dank je wel! Kan ik jullie binnenkort ergens op een forum meeting zien of iets dergelijks? Ik ben hier nog niet zo bekend.
Altijd leuk zo'n blog die exact het tegenovergestelde is van m'n eigen draadje.

Het verbaast me echt oprecht dat jouw N gewoon doet wat ie moet doen zonder rare fratsen, of jij bent gewoon veel minder kritisch dan ik

Mmm...ik vond 'meeuw' toch leuker! 
Helaas ben ik dan mijn leven niet zeker meer:
http://nos.nl/artikel/688719-vvd-verklaart-meeuw-de-oorlog.htmlMoest meteen aan jou denken

Ik vind 'm prachtig!
Krijg toch wel heimwee naar mijn N-meeuw...vooral nu we in Deutschland vertoeven.
Als...ik zeg áls er geen Baustellen zijn, is effe gauw inhalen a la N met de 940 toch net even minder 'effe'.
Inderdaad jammer de de XC zo aan het puberen was...hij was zo mooi!
Dank je wel

En ja kan ik me voorstellen. Ik heb laatst een stukje in de 940 van arjent5r gereden en toen kon ik me niet voorstellen dat we vroeger jarenlang in zo'n waggelschip hebben gereden. Wel lekker comfortabel weggedrag, dat dan weer wel.
En de XC... ach... die rijdt nu met net 2 ton op de teller z'n rondjes in Polen waar een handige harrie het diff gewoon dicht gelast heeft waarschijnlijk