eveneens voorstellen

Gestart door Repoman, 03-02-2005 10:37:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Repoman

Vanaf heden actief: Repoman! Vooral geïnteresseerd in techniek, lof voor dit riante forum, hoop hier flink wat kennis te kunnen opdoen, want mijn 850 is zo oud en gammel dat ik er zelf maar eens mee aan de slag ga. Kom uit de motorfietsen, maar auto's is toch andere koek qua sleutelen, merk ik nu.

BartT5R

Welkom hier Repoman,
zet ff een foto, anders beginnen ze weer te zagen ;D

Veel en veilige km's toegewenst.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Volvo comfort

Hey welkom hier...


Zaag zaag zaag... Ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's van je wagen...

Een gammele 850??  heb je een schroef niet goed aangedraaid???

veel succes met het opknappen van je wagen..

het is misschien wel leuk als je daarvan een weblog bijhoudt met foto's natuurlijk...

Niet vergeten trouwens..

Je auto heeft 4 wielen inplaats van 2 ;D


Keesjan

Hallo Repoman,

Welkom hier. Heb jij je 850 overigens zelf zo gammel gereden of gammel gekocht?
Ik vind het altijd erg jammer als mensen zo'n klasse-auto verwaarlozen. (hmmm ik zou eigenlijk een opvangcentrum moeten beginnen voor verwaarloosde 850's en X70's, soort van Brigitte Bardot maar dan voor volvo's  ;D )


toycar

 ;)
Ja Repoman, vertel eens wat meer over je auto (kleur, motor, uitvoering, wegervaring etc.).

The Saint

Hey Repoman, welkom op het forum.

Coole nickname trouwens.  8)

The Saint, wiens vader vroeger een echte Repo-(Repossesion) man was: Fietsen die op afbetaling waren gekocht bij wanbetaling terughalen. En uiteraard ging dat regelmatig gepaard met problemen..

No shirt no shoes, no pinball

Keesjan

Dat geloof ik graag hoor. Heb jij wel eens geprobeerd te fietsen met een tweede fiets aan de hand?  ;)