Niet werkende iPhone-app van Photobucket?

Gestart door )()()sT, 13-02-2016 21:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Mensen,

Al jaren gebruik ik Photobucket om foto's te hosten. Nou erger ik me vooral op de pc-versie groen en geel aan de enorme bulk reclame, maar daarentegen hadden ze wel een prettige app op de iPhone. Aangezien we vooral telefoonfoto's maken en gebruiken is dat handig.
Echter, sinds kort krijg ik een foutmelding in die app. Gisteren eens de app opnieuw op de telefoon gezet maar nu is het helemaal over. Ik kom in de app en in m'n startscherm, maar kan vervolgens m'n library helemaal niet meer inzien. Uploaden van foto's en vervolgens kiezen in welke map ie ze moet plaatsen is ook niet meer mogelijk.
De app op de iPad werkt echter wel, hiermee heb ik maar even de screenshot van m'n telefoon geüpload.
Anderen ook een niet werkbare app? Ik heb hem gisteren ook op Nynke's telefoon gezet en daar heb ik dezelfde ships...


BBS

#1
Geen last van op dit moment... Eifoon 6

Edit: Net nog een foto ge-upload en werkt naar behoren ;)
Volvoloos....

UserID25761


Sbv

eifoon 6s geen problemen. ios 9.2.1

app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

)()()sT

Ja net nog eens.. Weer hetzelfde. Raar.

elianmars

#5
Als ik er op Google, lijkt het een probleem met Java te zijn. AVG kan ook voor problemen zorgen.

)()()sT

Ja dat zag ik ook. Maar eigenwijze Apple met Java en/of AVG ???
Ik heb eens een nieuw profiel aangemaakt bij photobucket en daar kom ik wel weer in een aangemaakte bib  :eusa_think:

elianmars

Citaat van: )()()sT op 13-02-2016 22:39:21
Ja dat zag ik ook. Maar eigenwijze Apple met Java en/of AVG ???


Geen idee. Hier in huis is alles Android  ;D

Robster480

Hier op iPhone 6 met 9.2.1 ook alles werkend aangaande foto-emmer :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

)()()sT

Antwoord van PB (binnen 1 dag, da's mooi :)):

   
Josh (Photobucket Support)
Feb 15, 10:16 AM

Hello there!

I am very sorry for the inconvenience that this has caused you. This is a known issue affecting several users and our engineering team is troubleshooting the problem. We will get this resolved as soon as we can!

In the meantime, you should be able to log into your account on a computer and see your library.

Thank you for your patience and again, I am terribly sorry for this inconvenience!

We gaan het zien... :)

)()()sT

Update:

CiteerHi there!

I appreciate your patience and apologize for the inconvenience this caused. We have identified the problem and our engineering team was able to find a solution to the app issues.

If you are still experiencing problems with the app, please let us know so we can notify our engineers and continue researching this.

Thank you for your patience, and again, I am terribly sorry for this inconvenience!

De boel werkt dus weer! :)

)()()sT

Maar even m'n eigen topic terug gezocht, vanwege een ander iets.
Zie m'n avatar en onderschrift. Geen enkele foto wordt meer getoond, als ik inlog op Photobucket zie ik overigens wel alles gewoon.

Hebben anderen dit ook? Ik vind overigens PB op de pc een mega irritante site die retetraag is en vol met reclame zit.

henry classic v70

Ja hier hetzelfde Joost, al mijn foto's van Photobucket doen het niet.... ook niet op Citroën forum
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70 classic

Je zult moeten gaan betalen.
Anders zullen de fotos niet meer gaan werken.  :eusa_whistle:

Groet
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

henry classic v70

Ben jij inmiddels al achter het probleem Joost?
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4