Schuifdak motortje weigert

Gestart door ivanho, 21-03-2005 17:11:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ivanho

Mijn schuifdak wil niet meer vooruit en achteruit (zeg maar).
Wie weet waar de zekering zit? Ik kon m niet vinden in de stoppenkast  ;)
En of dit ook nog iets anders kan zijn?
Het dak liep mooi soepel en ineens!! Stopte het motortje, toen maar met de noodbediening dichtgeslingerd.

Ik heb ooit eens een heel hemeltje los moeten peuteren van een auto, omdat het dakkie het niet meer deed. Maar hopen dat dit makkelijker op te lossen is.

Iemand suggesties??
Life is what happens to you while you're busy makin'  other plans

thuur

Je moet dingen gaan uitsluiten om hier wat zinnigs over te zeggen. Begin met de goedkoopset dingen ;)

Zekering, relais en schakelaar. In het boekje staat vast welke zekering je moet hebben.


Gr 8)

ivanho

Uitsluiten  ;D das een goeie, daar wou ik net mee beginnen  ;)

De schakelaar is goed. Die kan ik inmiddels al uitsluiten. Maar ik kan dus echt niet die zekering vinden.  In de fusebox heb ik ze nu allemaal al los gehad. We sneupen verder... :D
Life is what happens to you while you're busy makin'  other plans

@®-


speedyT5

Citaat van: ivanho op 21-03-2005 17:11:57
Mijn schuifdak wil niet meer vooruit en achteruit (zeg maar).
Wie weet waar de zekering zit? Ik kon m niet vinden in de stoppenkast  ;)
En of dit ook nog iets anders kan zijn?
Het dak liep mooi soepel en ineens!! Stopte het motortje, toen maar met de noodbediening dichtgeslingerd.

Ik heb ooit eens een heel hemeltje los moeten peuteren van een auto, omdat het dakkie het niet meer deed. Maar hopen dat dit makkelijker op te lossen is.

Iemand suggesties??

Als jij een noodslinger hebt om het dak te sluiten is het geen origineel Volvo fabrieksdak, maar waarschijnlijk Webasto of Hollandia.
De zekering zal je dan niet in de zekeringkast vinden.
Probeer eens te zoeken onder het dashbordkastje of daar in de buurt.

succes
Piet

ps
als de schakelaar bovenin zit is het geen Volvo dak.

Never, never gonna give you up
love you just the way you are

ivanho

Citaat van: speedyT5 op 22-03-2005 21:37:51
Citaat van: ivanho op 21-03-2005 17:11:57
Mijn schuifdak wil niet meer vooruit en achteruit (zeg maar).
Wie weet waar de zekering zit? Ik kon m niet vinden in de stoppenkast  ;)
En of dit ook nog iets anders kan zijn?
Het dak liep mooi soepel en ineens!! Stopte het motortje, toen maar met de noodbediening dichtgeslingerd.

Ik heb ooit eens een heel hemeltje los moeten peuteren van een auto, omdat het dakkie het niet meer deed. Maar hopen dat dit makkelijker op te lossen is.

Iemand suggesties??

Als jij een noodslinger hebt om het dak te sluiten is het geen origineel Volvo fabrieksdak, maar waarschijnlijk Webasto of Hollandia.
De zekering zal je dan niet in de zekeringkast vinden.
Probeer eens te zoeken onder het dashbordkastje of daar in de buurt.

succes
Piet

ps
als de schakelaar bovenin zit is het geen Volvo dak.




Inderdaad, de schakelaar zit in het dak. En ik vermoedde al dat het geen origineel Volvodak was. Welk merk het wel is weet ik niet.
Tot nu toe nog steeds geen zekering kunnen vinden. Morgen alles maar eens ff nalopen, dan zou ik vanzelf toch eens op een zekering moeten stuiten.  ???
Life is what happens to you while you're busy makin'  other plans

ivanho

Opgelost. Gelukkig maar.

Hele hemeltje los gehad >:(. Ging voorspoedig. Ik kwam een slecht massacontact tegen en een 'zwevende' zekering die nog wel goed was maar geen goed contact maakte.  :-*

LAAT DE ZON NU MAAR KOMEN ;D
Groet,

Michel
Life is what happens to you while you're busy makin'  other plans