Ombouw naar hydraulisch druklager, mis de montagegaten.

Gestart door Miyel, 23-03-2016 20:44:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miyel

Ik heb een M56 met Quaife liggen, en wil hier een hydraulisch druklager in monteren. Ik mis echter de montagegaten / draadgaten, zie foto's.

Heeft iemand hier een oplossing voor? (foto van de goede montagegaten is van een M59, dus overzetten wordt hem niet)
Is er dus een manier om het druklager toch vast te zetten, of ontkom ik er niet aan een M56 van na zegge 1997 te pakken?

Met;


Zonder;
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

UserID6342

Zelf boren en tappen, wel even goed uitmeten of koppelingshuis van een M59 of de M56 zetten (moet volgens mij gewoon gaan)

Miyel

#2
Heb ze naast elkaar liggen en het huis van de m59 is rondom de uitgaande as duidelijk anders. Bovendien is de m59 verkocht..
De gaatjes boren/tappen is natuurlijk zo gedaan, ware het niet dat de originele bevestigingspunten zich in een nokje bevinden, het alu is daar dus dikker. Ben bang dat ik met enkele mm boren het huis al lek maak?

Edit, ik zet een m56 in de gevraagd sectie, huis omzetten is denk ik het makkelijkst.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjenT5R

mijne is kapot gelopen je mag m zo hebben

edit: mits je ons op de hoogte houdt natuurlijk :evil:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Miyel

Ha Arjen! Ik had je advertentie al gezien en wou je een bericht sturen, tot ik zag waar ik helemaal heen moest kachelen.. Maar dit aanbod is niet te weigeren.

Ik stuur je zo een pb, regelen we iets.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

remeeus

Ben er dinsdag nog geweest, had m zo voor je mee kunnen nemen :eusa_whistle:

Mosterd na de maaltijd maar toch