Groupbuy Quaife! (Afgeslagen op 13 stuks & gesloten!)

Gestart door Miyel, 17-01-2018 07:05:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

diederickvolvo

oeehhh, dan wil ik best meedoen.
ik neem aan dat die past in een m56 van een d5?  weten jullie misschien of die over te zetten is naar een m66?

Miyel

De QDF12J is voor alle M56 en M59 geschikt (m56H, L, LK, etc.. 850, X70, x40 etc.)
De QDF13J is voor alle M66 FWD geschikt (C30, S60, S80, V70, Ford Focus.. benzine, diesel..)

Voor de AWD auto's (V70Rn S60Rn etc) is er ook een Quaife en kan dus ook met die korting.

Onderling zijn ze niet uitwisselbaar ben ik bang, anders had ik mijn huidige QDF12J wel in mijn nieuwe M66D gestopt ;D
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

classicT5

Je hoeft geen BTW af te dragen, secu invoerrechten te betalen. Als zij hun prijs incl engels BTW hanteren is dat wat je ervoor kwijt bent Goederen zijn al binnen de EU (je bent net op tijd voor de brexit :))

V70R^2

Vanuit de UK nog geen invoerrechten en BTW, is nog eventjes de EU ;D

Persoonlijk kan ik voor mij er 1 ex BTW afnemen, ik rij de wagen zakelijk.

Edit: je was me voor ;D

Miyel

Citaat van: Miyel op 22-01-2018 11:43:54
herhaling.. bla bla zie pagina 1..

Van 10 tot 19 stuks is de korting wel meteen 20% en dusdanig hoog dat we dan zelfs aan €720 euro komen! ..

Dit percentage geldt overigens voor al hun differentiëlen.. Dus als iemand nog een andere Quaife nodig heeft voor een ander merk/type auto, kennis, vriend etc, telt dit als 1 naam en krijg je daar dus ook die korting op.

Citaat van: diederickvolvo op 22-01-2018 11:56:12
oeehhh, dan wil ik best meedoen.
ik neem aan dat die past in een m56 van een d5?  weten jullie misschien of die over te zetten is naar een m66?


- Miyel, M66 (QDF13J)
- Ruubje, M56 (QDF12J)
- V70R^2, M56 (QDF12J)
- kevinwalter, M56 (QDF12J)
- mitchpruim V40forum, M56 (QDF12J)
- Evilknievel, M56 (QDF12J)
- Diederickvolvo, M56 (QDF12J)


Dus met 5  4  3 namen er bij... Spread the word!

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Miyel

Citaat van: V70R^2 op 22-01-2018 12:15:11
Vanuit de UK nog geen invoerrechten en BTW, is nog eventjes de EU ;D

Persoonlijk kan ik voor mij er 1 ex BTW afnemen, ik rij de wagen zakelijk.

Edit: je was me voor ;D

Mooi! Maar daar hebben wij niets aan ;)

Gewoon de BTW of VAT (afhankelijk waar we ze kopen) direct aan de leverancier betalen dus..
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70R^2

Dat snap ik, maar ik bedoel dat we per verzonden Quaife dan een individuele factuur nodig hebben, zodat ik mijn deeltje wel de btw kan terug vorderen. Over 10 stuks wordt het een beetje ongeloofwaardig voor de boekhouder ;D


Miyel

Hmm.. Quaife zegt;
'With group buys though we would need a single order from a single person or company, and we must ship ALL the diffs to that one person/company after a single payment has been made by that person/company.'

Dus dat aparte factuur verhaal is misschien lastig, maar bij genoeg interesse natuurlijk aan te vragen.

Als we niet aan 10 komen, worden ze ook niet bij Quaife afgenomen. Het kan dus alle kanten nog op.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

classicT5

Of factuur op Nederlands bedrijf van bv Adriaan en dan via dat bedrijf doorbelasten aan nederlandse particulier... Mits hij/zij dat mag volgens KVK omschrijving :)

Probeer te helpen, ben geen belanghebbende ;)

Scheelt je wel 1%, engelse BTW is 20%, nederlandse is 21%.

V70R^2

#24
Bedankt voor het meedenken Jeroen, het is de Holding waar iedereen van de familie zijn bezit in heeft. Ik zal even informeren, en of ik dan mijn aandeel kan gebruiken om de aankoop van 10 stuks voor te financieren.

Op de holding kan ik helaas niet die constructie toepassen.

Staytuned


Mooi plan heren, bedankt voor het initiatief.

Zet mij er maar bij hoor!
T-5R handbak (M56?)

Als het jullie schikt wil ik de gehele transactie bij een leverancier wel doen hoor!
Ik kan per individu via een B.V. een factuur versturen.

Als wij voor deze Groupbuy te kort hebben wil ik die ook wel aanschaffen om tot het juiste aantal te komen.

Details nader te bespreken.

Groet.

Miyel

Jammer Adriaan, dat het op de holding niet kan.
De op dit moment goedkoopste leverancier heeft aangegeven wellicht ook te kunnen helpen bij aparte (BTW) bonnen en verzending, dat is natuurlijk een voordeel t.o.v. Quaife. En volgens de kortingstabel van Quaife loopt het kortingspercentage voor leveranciers ook op boven de 10, dus misschien kan hij wel mee komen.

Top Staytuned! Welkom bij de groep! Jij hebt een eigen bedrijf bedoel je, welke je in kan zetten als 'tussenhandel'?

We moeten nog wel even zien hoe en wat.. Het gaat natuurlijk om hele bedragen en iedereen moet er wel een goed gevoel bij hebben. (no offence, maar je bent wel nieuw  ;))

- Miyel, M66 (QDF13J)
- Ruubje, M56 (QDF12J)
- V70R^2, M56 (QDF12J)
- kevinwalter, M56 (QDF12J)
- mitchpruim V40forum, M56 (QDF12J)
- Evilknievel, M56 (QDF12J)
- Diederickvolvo, M56 (QDF12J)
- Staytuned, M56 (QDF12J)


Dus met 5 4 3  2 namen er bij...
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70R^2

Gaat lekker zo, fijn dat er zo enorm meegedacht wordt!

ron paul

Verhip dit hele topic nog niet gezien, ik zit al een jaar op het vinkentouw voor een Quaife voor een M56, dus:

- Miyel, M66 (QDF13J)
- Ruubje, M56 (QDF12J)
- V70R^2, M56 (QDF12J)
- kevinwalter, M56 (QDF12J)
- mitchpruim V40forum, M56 (QDF12J)
- Evilknievel, M56 (QDF12J)
- Diederickvolvo, M56 (QDF12J)
- Staytuned, M56 (QDF12J)
- Ron Paul M56 (QDF12J)

Lindert Bogers

Je kan Marc ET ook benaderen, die verkoopt ze ook.

Wie gaat ze inbouwen? Is redelijk wat werk en vergeet de lagers niet gelijk mee te vervangen....