Tja, daarin verschillen wij ben ik bang (en dat mag ook

). Ik kan mij dat namelijk niet voorstellen. Ik blijf van mening dat je gewoon stopt en je verantwoording neemt.
Dit arme katje had erg veel pijn en bloedde. Het baasje die duidelijk erg goed voor zijn kat zorgt en deze ongetwijfeld erg lief heeft zal kapot zijn als zijn kat ineens gewond of dood ergens opduikt.
Ik heb in iedergeval de moeite genomen om te stoppen en hier diertje te willen helpen en willen proberen om de eigenaar te achterhalen om die op de hoogte te stellen.
Ik had natuurlijk ook gewoon door kunnen rijden (zou ik nooit doen!). Puh, niet mijn probleem. Ik heb honger. Ga lekker thuis eten.

Het kan inderdaad zijn dat deze persoon net een belletje heeft gehad, dat een familielid zojuist is opgenomen in het ziekehuis met ernstige Corona verschijnselen en op sterven ligt en daar nu haastig naar toe gaat.
Het kan ook zijn dat deze persoon gewoon de huidige faceboek status aan het controleren was op zijn telefoon en denkt dat je prima een motorvoertuig kan besturen tijdens dit proces.
Kan allemaal. Maar we zullen het nooit weten ben ik bang. De rest blijft speculatie.
Een ongeluk kan natuurlijk gebeuren. Of je nou een dier of een mens aanrijdt. Je veroorzaakt veel leed. Stop gewoon de auto en neem je verantwoording.
Dat is ook exact wat ik deze persoon verwijd. Rij niet door alsof je neus bloed.
Dit niet boos lezen, want dat ben ik niet.

Dit is gewoon puur voor de discussie.