Aanpassingen forumdatabase en update naar nieuwe SMF versie

Gestart door Beheerder, 05-09-2018 20:28:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beheerder

Aanstaande vrijdag gaan we in de loop van de dag aanpassingen uitvoeren aan de forumdatabase.

Die betekent dat het forum overdag een uur of 4-5 niet bereikbaar zal zijn.

Dus geen paniek als je een foutmelding krijgt, dat is dan de bedoeling ;D


Beheerder

De wijzigingen in de database zijn gedaan en we hebben meteen maar (zoals je kunt zien) de later deze week geplande update naar de nieuwe SMF versie gedaan.

Natuurlijk kan het zomaar zijn dat niet alles meteen 100% werkt.
Mocht je iets vreemds zien dat wij nog niet ontdekt hebben dan horen we dat graag.


We danken Kevin (kevinwalter) en Nico (Niko) voor hun hulp en de uren die ze erin gestopt hebben. Zonder hen was het niet gelukt :D

Taranis

Mooi werk :)

Let wel dat alle topics in het mededelingen-board nu niet op slot staan en er dus vrij op gereageerd kan worden. Misschien iets om aan te passen ;)

Barracuda_82

Oja, en tijdens het onderhoud kon ik de settingsfile downloaden en heb ik nu de inloggegevens van de database server. Misschien handig om die effe aan te passen, mocht iemand met kwade zin die ook te pakken hebben gekregen.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

Beheerder

Citaat van: Barracuda_82 op 07-09-2018 14:12:07
Oja, en tijdens het onderhoud kon ik de settingsfile downloaden en heb ik nu de inloggegevens van de database server. Misschien handig om die effe aan te passen, mocht iemand met kwade zin die ook te pakken hebben gekregen.

Daar waren we al achter en is al gefixt.

jellejas

Citaat van: Barracuda_82 op 07-09-2018 14:12:07
Oja, en tijdens het onderhoud kon ik de settingsfile downloaden en heb ik nu de inloggegevens van de database server. Misschien handig om die effe aan te passen, mocht iemand met kwade zin die ook te pakken hebben gekregen.
Haha ik zat al te wachten tot het weer up was en ik een mod kon pm'en want ik kwam het zelfde tegen.
BRAAAAAAAP STUTUTU

peteRRR

Ziet er strak en gaaf uit mensen,...dank daar voor iedereen!

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

irian paul

Alle betrokkenen, heel erg bedankt voor het upgraden van onze giga informatie bron.


Sbv

Bedank voor de upgrade, even wennen nog maar komt wel goed

)()()sT

Ik zie op meerdere plekken teksten over elkaar geen staan... hebben andere dat ook?
Kijk nu via de iPhone... iig dank voor de werkzaamheden natuurlijk!

The Volvoboy

Citaat van: )()()sT op 07-09-2018 15:36:10
Ik zie op meerdere plekken teksten over elkaar geen staan... hebben andere dat ook?
Kijk nu via de iPhone... iig dank voor de werkzaamheden natuurlijk!

Ja, ook op de computer. Het stukje waar je kunt zien hoeveel persoonlijke berichten je hebt staat te laag. Je kunt er net op klikken, maar het is niet leesbaar.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

V70geRwin

Mooie upgrade  :eusa_clap:
Bedankt voor jullie tijd en moeite om dit weer voor elkaar te boksen!

peteRRR

Niets door elkaar hier op de Mac of Android,..enkel de startpagina op de Phone pakt die niet in 1 beeld en moet je swipen.
Wat voorheen niet zo was.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

blauweroffel

Mooier geworden.
Vond het overigens wel altijd handig dat bij de weblogs er een aparte kolom was waar de topicstarter stond. Nu moet je wat langer zoeken. Wellicht wennen

BR

elianmars