Remmen

Gestart door EdMr, 02-08-2005 15:12:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdMr

Hallo allemaal,

Kben sinds 2000 de 3e eigenaar van een strakke zwarte T5R. De wagen bevalt in vrijwel elk opzicht behalve het remmen. Naast kromtrekkende  (ksta nooit met mijn voet op de rem) schijven vind ik ook het vertragen maar matig. Gehoord dat Brembo goede klauwen + schijven levert . Is dat inderdaad aan te bevelen?

Graag reacties.

EdMr


M a r c

Als je echt +3000 euro aan een 325/330mm big-brakekit wilt uitgeven zou ik AP-Racing nemen, dat past zonder spacers en remt geweldig. Nadeel is wel dat remblokken en schijven erg duur zijn! Dus wanneer die vervangen moeten worden ben je alweer 1000 euro lichter....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Peth©oni

Citaat van: EdMr op 02-08-2005 15:12:16
Hallo allemaal,

Kben sinds 2000 de 3e eigenaar van een strakke zwarte T5R. De wagen bevalt in vrijwel elk opzicht behalve het remmen. Naast kromtrekkende  (ksta nooit met mijn voet op de rem) schijven vind ik ook het vertragen maar matig. Gehoord dat Brembo goede klauwen + schijven levert . Is dat inderdaad aan te bevelen?

Graag reacties.

EdMr



Ik rijdt met brembo big-brake met ferodo 2500 en dat is een voor mij perfecte combi !!
Voorheen pagid remblokken, waren ook goed !!

M a r c

Citaat van: Peth©oni op 02-08-2005 19:56:40
Citaat van: EdMr op 02-08-2005 15:12:16
Hallo allemaal,

Kben sinds 2000 de 3e eigenaar van een strakke zwarte T5R. De wagen bevalt in vrijwel elk opzicht behalve het remmen. Naast kromtrekkende  (ksta nooit met mijn voet op de rem) schijven vind ik ook het vertragen maar matig. Gehoord dat Brembo goede klauwen + schijven levert . Is dat inderdaad aan te bevelen?

Graag reacties.

EdMr



Ik rijdt met brembo big-brake met ferodo 2500 en dat is een voor mij perfecte combi !!
Voorheen pagid remblokken, waren ook goed !!

En 15mm spacers....  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lindert Bogers

Als je goed hard wilt remmen moet je AP nemen heb het zelf ook en remt super  :) En ja het is duur heel duur vind ik zelf, remblokken 120 euro (set) schijven zonder hard 320 euro (geboord en gegroefd nog duurder) per stuk, boutjes die nodig hebt 22 euro. Best veel maar ik vind het geld wel waard.

Gr The Doctor