Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: jgvdv op 06-11-2011 10:47:02
76 aan het eind ? blauw? dan zal het de ex van rpakuypers zijnn (de auto dan)

Uh huh,ook weer opgelost  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

knip

Citaat van: animalT5R op 06-11-2011 19:42:39
Citaat van: jgvdv op 06-11-2011 10:47:02
76 aan het eind ? blauw? dan zal het de ex van rpakuypers zijnn (de auto dan)

Uh huh,ook weer opgelost  ;D

aaahhhh  je bent weer veilig terug zie ik ;D ;D

Richard T5R

Wie reed er vanochtend rond 11:00 bij de Amsterdam Arena langs in z'n mooie zwarte 855 T5R?

T-5R Jorn

Vanochtend om 8:41(om precies te zijn  :D ) reed er een DOP 855 (t-5)R in Arnhem op de Raapopseweg, ik reed op de Velperweg ook in een dop 855 t-5R met sticker(s) en heb nog ff m'n hand opgestoken maar ik twijfel of je het zag.
Jij reed uiteindelijk rechtdoor over de kruising met de Velperweg het Akzo nobel terrein op(zag ik in mijn spiegels).
Heb niet gezien of er een sticker opzat, kenteken ook niet gezien(de verkeerslichten stonden weer uit op die kruising dus moest mijn aandacht grotendeels bij het verkeer houden  :police: ).

Wie o wie?

MY RIDE 855 DOP T-5R

The Demon

Vanmiddag rond de klok van 13:00 uur een strakke CY op de A58 net voorbij Moergestel zonder sticker, kenteken **-JNF-* (als ik mij goed herinner).
Ik was met de Tubbie-Mobiel (vrachtwaggel).

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 08-11-2011 19:00:54
Vanmiddag rond de klok van 13:00 uur een strakke CY op de A58 net voorbij Moergestel zonder sticker, kenteken **-JNF-* (als ik mij goed herinner).
Ik was met de Tubbie-Mobiel (vrachtwaggel).

Groet,
The Demon.

Ik heb je nie gezien nie. :-\
Want zo rond de klok van 13.10 uur was ik daar ook, op weg naar Veghel en Deurne....
Volvoloos....

hanss850

Vanochtend in zoetermeer voor vloerenzaak esco een dop 855r . Kenteken nv-jd-.. volgens hen een auto van een monteur van naasgelegen Volvo. Dealer
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

arjen850

Op de Zutphensestraat thv winkelcentrum de Linie in Apeldoorn, eergisteren rond de klok van 13:00 uur, prachtige 422 estate R kenteken: PZ-HN-** Volgens platen komt de auto uit Veenendaal.. Iemand?

FLA

Zilverkleurige V70R gespot in Gorredijk vandaag om 1300 (op weg naar Hunterparts?). Ikzelf nog in de 244 jubileum.

razorx

Vandaag in het centrum van Amsterdam: PN-DP-XX, met forumsticker.
Nog een groetje achter gelaten onder de ruitenwisser.

Risjat

Oldenzaalsestraat -> Deldensestraat, in Hengelo toen van Delden richting Goor, gisteravond een rode (leek beetje vaal, achterlichten zeker)850 R, 19.45 uur, NT-**-**. Vlot weg bij de stoplichten en op de nieuwe rotonde.

....... iemand van "hier" ?

Emiel

Een als nieuw uitziende import alter 1 855 in het lichtblauw in Amersfoort (station/Stadsring) vanmiddag. Iets met G in 't kenteken.

jorikw

A28, afslag Nijkerk, berencamperweg, ambachtsstraat, gildenstraat en foetsie. Een blauwe C70 (97-DR-??).
Je had deze hele tijd geen gordel om (flikkerende plafondlampjes :)) ik in 854 matgroen.

rovelra

Vandaag ergens in het midden van het land :

maruska

onze verse bruidegom :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R