Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

CasB

Vanochtend rond 8:45 gespot bij het Stadshart (Zoetermeer): Een groene 850 R, kenteken PH-VD-**.

Erik_M.

Citaat van: CasB op 02-12-2011 09:50:42
Vanochtend rond 8:45 gespot bij het Stadshart (Zoetermeer): Een groene 850 R, kenteken PH-VD-**.

Deze heeft 2010 te koop gestaan op de MP, was toen van een collega van Mitchelli.  Is verkocht, volgens de RDW iig. overgeschreven, op 10-07-2010.

gRoet,
eRik

Jan_D.

Citaat van: Erik_M. op 02-12-2011 08:38:18
Citaat van: CasB op 30-11-2011 23:40:27
Citaat van: Jan_D. op 30-11-2011 20:38:44
Citaat van: CasB op 26-11-2011 02:05:49
Vanavond stond er een mooi onderhouden zwarte 850R bij Dekker Sport Zoetermeer. Wie o wie!?

Hoi Cas B,

Weet je het kenteken ook (deels)? Mijn R had "PH-GT" Na inruil stond de auto zonder de forumsticker in de showroom van de dealer.

Groeten,

Jan

Dat zou misschien wel kunnen. Maar altijd als ik een kenteken probeer te onthouden dan ben ik het na 5 minuten al weer vergeten... Zal er voortaan wel een foto van maken. :P

'k heb een collega van mij op deze zaak gezet... :police:, hij sport ook bij Dekker in Zoetermeer. Hij is geen Volvorijder maar is wel bereid om te kijken.  ;D

gRoet,
eRik

Prachtig!!

Dank aan allen!

Easterboy

Vanmorgen rond 8:15 trof ik bij de "vernieuwde" rotonde bij de Steenwijkerweg in Wolvega de ex-v70 van Roger.
Kon niet missen met sticker en xenos-verlichting.

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 02-12-2011 13:28:19
Vanmorgen rond 8:15 trof ik bij de "vernieuwde" rotonde bij de Steenwijkerweg in Wolvega de ex-v70 van Roger.

Oh, dat lijkt me sterk want die rijdt in Limburg rond .......... of bedoel je een andere Roger ?

Groet,
Roger

CasB

Citaat van: Erik_M. op 02-12-2011 12:06:09

Deze heeft 2010 te koop gestaan op de MP, was toen van een collega van Mitchelli.  Is verkocht, volgens de RDW iig. overgeschreven, op 10-07-2010.

gRoet,
eRik

Ken jij alle 850's die in Zoetermeer rijden? :P

Erik_M.

Citaat van: CasB op 02-12-2011 14:04:36
Citaat van: Erik_M. op 02-12-2011 12:06:09

gRoet,
eRik

Ken jij alle 850's die in Zoetermeer rijden? :P

Neehoor, 'k 'ken' alleen veel R ren.

gRoet,
eRik

jgvdv

Citaat van: rpakuypers op 02-12-2011 13:37:03
Citaat van: Easterboy op 02-12-2011 13:28:19

Oh, dat lijkt me sterk want die rijdt in Limburg rond .......... of bedoel je een andere Roger ?

Groet,
Roger
zal de tz xz 9x  wel zijn.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

EdenAli

Vanmiddag rond 1500 stukkie voor de afslag Beuningen op de A50 een witte 855 zonder stikker en daarachter een Blauwe 855 met stikker LF-ZH.
Ik knipperen en getoeterd maar een biertrukkie valt niet op..

Sbv

Vanavond rond 1840 in Lochem thv intratuin een 855 CY op stalen wielen, zonder sticker  xx-SBS-x recent geïmporteerd dus. IK reed een stukje achter je, maar ben afgeslagen richting Borculo

Spin!

Net op de zuidwal (ringetje centrum den Bosch) een 854 tegen gekomen. Zag er vrij netjes en glimmend uit. Had de karakteristieke mistlampjes aan, achterspoiler en volgens mij ook een R voorbumper. Was volgens mij een zilvergrijze met een zeer kleine optie op CY, maar dat was een glimp en lastig te zien in t donker.

Ik idem in 854, zwart, winterstaal, mistlampjes aan en brulpijp :)

www.vm-parts.nl

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 02-12-2011 22:06:06
Vanavond rond 1840 in Lochem thv intratuin een 855 CY op stalen wielen, zonder sticker  xx-SBS-x recent geïmporteerd dus. IK reed een stukje achter je, maar ben afgeslagen richting Borculo

Reed ik gister ook achter, maar toen nog op Titans. Komt uit zutphen, daar werkt hij, naast mijn stage plaats. Staat ook altijd een DOP T-5R
Grolsch, het klinkt al lekkerder

marc-850

Citaat van: Spin! op 02-12-2011 23:16:31
Net op de zuidwal (ringetje centrum den Bosch) een 854 tegen gekomen. Zag er vrij netjes en glimmend uit. Had de karakteristieke mistlampjes aan, achterspoiler en volgens mij ook een R voorbumper. Was volgens mij een zilvergrijze met een zeer kleine optie op CY, maar dat was een glimp en lastig te zien in t donker.

Was het geen witte...?Omschrijving klopt aardig. Kom daar net vandaan.
Glimmen kan, van de week gewassen. Had de mistlampies nog aan. Alleen geenR bumper.
Helaas heb ik je niet gezien.

Spin!

Citaat van: marc-850 op 02-12-2011 23:29:03
Citaat van: Spin! op 02-12-2011 23:16:31

Was het geen witte...?Omschrijving klopt aardig. Kom daar net vandaan.
Glimmen kan, van de week gewassen. Had de mistlampies nog aan. Alleen geenR bumper.
Helaas heb ik je niet gezien.

Dat witte zou goed kunnen, het was denk ik zo'n 3 kwartier terug. Mij niet gezien? Ik reed ook best hard eigenlijk...was bijna thuis en dan krijgen die 5 pitten het op de heupen ;D

Dan was jij het dus, hij zag er voor de snelle blik erg netjes en schoon uit. Dat kan je van mijn Roffeltje momenteel niet zeggen  :eusa_doh:

www.vm-parts.nl

SirRutte

Citaat van: T-5R Jorn op 08-11-2011 18:52:44
Vanochtend om 8:41(om precies te zijn  :D ) reed er een DOP 855 (t-5)R in Arnhem op de Raapopseweg, ik reed op de Velperweg ook in een dop 855 t-5R met sticker(s) en heb nog ff m'n hand opgestoken maar ik twijfel of je het zag.
Jij reed uiteindelijk rechtdoor over de kruising met de Velperweg het Akzo nobel terrein op(zag ik in mijn spiegels).
Heb niet gezien of er een sticker opzat, kenteken ook niet gezien(de verkeerslichten stonden weer uit op die kruising dus moest mijn aandacht grotendeels bij het verkeer houden  :police: ).

Wie o wie?

Een behoorlijk late reactie.. Maar dat was ik! Ik zag je handje net te laat om te reageren, maar heb jouw wagen al een paar keer op datzelfde Akzo terrein zien staan (ook een keer gemeld hier). Een ET sticker op de R-bumper toch? Het is een zeer mooie verschijning in ieder geval! Hij viel me zo op door de geperforeerde schijven achter.

Ik rijd overigens een gewone T-5, maar hij heeft inderdaad alle schijn van een R :eusa_shifty:
Een nieuwe forumsticker heb ik er nog steeds niet op zitten, had 'm al een poosje klaar liggen maar ben 'm inmiddels weer kwijt geraakt :eusa_wall:

Leuk om een keer te worden gespot, dat gebeurt eerlijk gezegd niet vaak tussen Ede en Arnhem..