Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FrankvdAa

Vandaag R O B gespot in Bakel in z'n prachtige V70NR! :eusa_clap:

Had je mij ook herkend?
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Scooby Doo

Eergisteren (dinsdag) 854 CY, kwam op de snelweg E17 ter hoogte van Belsele, en ging er terug af in Lokeren. BLL-***. Ik was met een zwarte V70 R. Weet dat hij nog gekeken heeft. 8) 8)

Was rond 18u20.
Puppy Power!!!

Vertigo

Rotonde 1 Haaksbergerstraat Enschede: Blauwe C70 cabrio in open toestand. Iemand van hier?

Rotonde verder een antracite 855 R **-RN-KR. van wie was die ook al weer? Auto is hier al eerder langs gekomen.

R o b

Citaat van: FrankvdAa op 23-08-2007 20:23:49
Vandaag R O B gespot in Bakel in z'n prachtige V70NR! :eusa_clap:

Had je mij ook herkend?

Jep, ik dacht eerst dat er een klant aan kwam van mijn werk (had de Volvo al vanaf 300 meter afstand zien aankomen), alleen toen zag ik de sedan en je knipperde met de lichten! Toen werd ik wakker: "hey da's die Gimmertse"!  ;D

Wat ligt je S70R toch mooi op zijn wielen, en wat een mooie bak!

Gr, Rob

Spin!

Citaat van: Rita op 23-08-2007 19:44:40
Citaat van: Spin! op 23-08-2007 14:39:50
Nou, 3 kwartier terug op de Oranjesingel Nijmegen...een luid toeterende groene V70...volgens mij ben ik gespot...maar door wie!?

Jaaaaa, dat was me  :eusa_dance:, ik had je al eerder op de Houtlaan gezien eerder op de dag maar was toen incognito onder de paraplu  :-X en later dacht ik, daar heb je Spin weer, dus ja je bent gespot, maar het was geen V70 hoor, 850 T5   8)

Ik ben niet op de Houtlaan geweest...dan heb je een andere gezien...hoe laat was dat?

www.vm-parts.nl

Rita

Houtlaan was ergens rond 11.15, Oranjesingel was rond tweeën, jij stond links voorgesorteerd richting centrum en had je mistlampen voor aan, ik kwam idd luid toeterend rechts voorbij zetten. En tja, zijn er nog meer bananen in Nijmegen? Ik denk wel dat je gelijk hebt want nu ik erover na denk weet ik dus niet meer of die in de Houtlaan een forumsticker had en die zag ik wel duidelijk op de Oranjesingel...

Maar Nijmegen is dankzij hennes bijna een Volvo850 stad aan het worden.... Ik zal de volgende keer ff door mijn dak zwaaien, dan weet je het zeker  8)

Spin!

Citaat van: Rita op 24-08-2007 09:04:54
Houtlaan was ergens rond 11.15, Oranjesingel was rond tweeën, jij stond links voorgesorteerd richting centrum en had je mistlampen voor aan, ik kwam idd luid toeterend rechts voorbij zetten. En tja, zijn er nog meer bananen in Nijmegen? Ik denk wel dat je gelijk hebt want nu ik erover na denk weet ik dus niet meer of die in de Houtlaan een forumsticker had en die zag ik wel duidelijk op de Oranjesingel...

Maar Nijmegen is dankzij hennes bijna een Volvo850 stad aan het worden.... Ik zal de volgende keer ff door mijn dak zwaaien, dan weet je het zeker  8)

Jij had gister dus echt je lucky-day 2x CY en nog verschillende ook, want rond 11u lag ik nog thuis in m'n bed! ( erg he, heb weer 2 dagen gewerkt en gelijk weer een vrije dag  ;D )

www.vm-parts.nl

de geneRaal

gisteren toen ik door het raam keek van mijn werk,een mooie witte 854 sedan :o

kon helaas het kenteken niet zien....................................

gespot in amsterdam-klaprozenweg.
Blackstone under construction

Vertigo

rond 16:45 op de A18 bij Doetinchem,
Zilvergrijze 92-er 850 sedan met fietsenrekje + fiets op de trekhaak.
Heb ik een Zilvermeeuw gespot? of wordt die nooit ontsiert door zo'n geval?

Spin!

Ohw moet ik toch nog even vermelden...vandaag onderweg naar het Noorden voor de BBQ-meet op de A50 ter hoogte van afslag Renkum gezien: Een collega CY Estate die richting Nijmegen reed. Ik seinde nog met mn lampjes...maar geen response...

...wie zat er te slapen?

www.vm-parts.nl

Gmid

Zaterdagochtend uur of 11 een CY estate op de A31 Franiker -> Leeuwarden.

Ik reed in tegenovergestelde richting met Rood-I, en seinde uitgebreid.
Volvo C30 '12

elianmars

Vanmiddag in Renesse gespot: "Paarse" 850 2.5 20v, kenteken JZ-ZF-**

Zag er dik uit!  8)

Rudy-M

Normaal kijk ik al niet meer op van 855's in Haarlem, maar volgens mij reed gisteren Lars a.k.a. Turbobiker ;D over de Leidsevaart in Haarlem, richting centrum. Ik reed in tegenovergestelde richting, op weg naar een vriendin :) Was rond 15:15.

FGG

Zaterdagavond in een mobiel toilet op de Vrijmarkt in Maastricht. Drie plassende Forummers naast elkaar gespot! ;D

Toeval?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris S.D.

Citaat van: Spin! op 27-08-2007 00:21:01
Ohw moet ik toch nog even vermelden...vandaag onderweg naar het Noorden voor de BBQ-meet op de A50 ter hoogte van afslag Renkum gezien: Een collega CY Estate die richting Nijmegen reed. Ik seinde nog met mn lampjes...maar geen response...

...wie zat er te slapen?
Hoe laat was dat, op datzelfde traject en rijrichting heb ik er gisteren ook 1 gezien, rond 11.00 uur, kenteken begon met "03". Ik reed undercover met M.A.N. vrachtwagen, komend vanuit Zeeland.