Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Spin! op 12-10-2007 22:38:08
Ik was verdwaald in een hoekje van Nederland....en wie zien ik daar:
http://img410.imageshack.us/img410/176/image058ob5.jpg

Lego in de tuin  :eusa_think:

Dan heb je echt teveel vrije tijd  :eusa_wall:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Vanmiddag tegen 16.30 Joachim gespot op de Ceintuurbaan in Zwolle. Effe gezwaaid. Erg mooie auto en wat een heerlijk geluid zit er in zo'n JT uitlaat.  :eusa_drool:

En om ongeveer 17.30 nog een CY estate gespot in het centrum van Zwolle, ook wel een liefhebber denk ik. Hij knipperde met zijn alarmlichten en ook nog ff gezwaaid.  ;D

Ja jaa je zwaait wat af op zo'n zaterdag middag.  ;D

Laserblue

Citaat van: fearless op 13-10-2007 18:34:54

je lijkt de koningin wel ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

denkweb

Citaat van: denkweb op 11-10-2007 21:56:00
Citaat van: denkweb op 09-10-2007 20:22:46
Saffron (!) 850 op de PPL van de kwikfit Arnhem-Noord...   :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Volgens mij een medewerker aldaar, stond er gisteren weer. Onder de achterportieren een opvallende ET-sticker... (en dan niet de aliën-versie).  ;)

Het is trouwens uit PRINCIPE dat ik er niet even op de koffie ga...

Ik wordt toch nieuwsgierig; hij staat nu al twee dagen te overnachten op de brug bij de kwikfit...

mikky

Vanmiddag tegen 16.30 Joachim gespot op de Ceintuurbaan in Zwolle. Effe gezwaaid. Erg mooie auto en wat een heerlijk geluid zit er in zo'n JT uitlaat.  :eusa_drool:

En om ongeveer 17.30 nog een CY estate gespot in het centrum van Zwolle, ook wel een liefhebber denk ik. Hij knipperde met zijn alarmlichten en ook nog ff gezwaaid.  ;D

;D Had je bij de media markt pas in de gaten, volgende keer een kleine meeting ;D Heb vanmiddag de auto van joachim gezien :P echt mooie auto en onder de kap, SUPER......en dat geluid ;D

Spin!

Gister, zaterdag dus, een zwarte 855 T-5R, vrij recentelijk op kenteken gezet **-XV-**, reed omstreeks 9:45 vanuit Den Bosch richting Waalwijk...wij probeerden nog even in te lopen met de zilvergrijze S70 TDi...helaas :P

oh en je mag je R welleens even trakteren op een wasbeurtje  :evil:

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: denkweb op 13-10-2007 19:26:38
Citaat van: denkweb op 11-10-2007 21:56:00
Citaat van: denkweb op 09-10-2007 20:22:46
Saffron (!) 850 op de PPL van de kwikfit Arnhem-Noord...   :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Volgens mij een medewerker aldaar, stond er gisteren weer. Onder de achterportieren een opvallende ET-sticker... (en dan niet de aliën-versie).  ;)

Het is trouwens uit PRINCIPE dat ik er niet even op de koffie ga...

Ik wordt toch nieuwsgierig; hij staat nu al twee dagen te overnachten op de brug bij de kwikfit...

die staat te koop vermoed ik ;)

www.vm-parts.nl

fearless

Citaat van: mikky op 13-10-2007 22:05:15
;D Had je bij de media markt pas in de gaten, volgende keer een kleine meeting ;D

Zat toen ook nog maar net achter je, reden eerst nog auto's tussen. Maar mooie auto hoor.  :eusa_dance:

Joachim1

Citaat van: mikky op 13-10-2007 22:05:15

;D Had je bij de media markt pas in de gaten, volgende keer een kleine meeting ;D Heb vanmiddag de auto van joachim gezien :P echt mooie auto en onder de kap, SUPER......en dat geluid ;D
Haha kom nooit in Zwolle en toch nog gespot door Ivo,viel mij wel op veel 850 in de omgeving Zwolle.
@mikky:de koffie smaakte goed en de CY van jou mag er ook zijn  8) (8,5mm kabels er al onder?)

fearless

Citaat van: Joachim1 op 14-10-2007 10:53:08
Haha kom nooit in Zwolle en toch nog gespot door Ivo,viel mij wel op veel 850 in de omgeving Zwolle.

Wel veel 850 in Zwolle maar weinig leden/liefhebbers.  ;D

Taranis

haRtV70R + vrouw + kinderen die aan de kant van de weg een groep motoren stonden te bewonderen... ik heb nog getoeterd en gezwaaid maar geen idee of ze door hadden dat ik het was. Ik was tot verkeersregelaar gebombardeerd... vond ik echt een straf, legaal te hard rijden enzo  :eusa_whistle:

Thys

Gister op het parkeerterrein van de AH Griendtsveenweg te Hoogeveen, een (als ik me goed herinner) bordeauxrode 850 estate AWD

R o b

Zondagavond de 14e okt. in centrum van Almelo een zilveren/lichtgrijze 850 met lichtmetaal eronder. Kon niet zien of het orgineel Volvo was.

Ik knipperde met grootlicht, jij nadat je wakker was geworden, met 2 remlichtsignalen toen we elkaar gepasseerd waren. Iemand van hier.........ik zat in een grijze V70N

FGG

Gisteren (zondag) rond half 6 op de A1 bij de afslag Hengelo/Borne/Westermaat (bij de Ikea) een Saffron V70R. De bestuurder keek wel toen ik 'm inhaalde, geen sticker. Wij gingen eraf, hij reed door richting Oldenzaal.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

En wie is de eigenaar van een grijze 850R bij het huis aan de rotonde bij binnenkomst van Zuidbroek?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: