Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Wie rijd er nog meer dagelijks over de afsluitdijk met zijn 850 2.5 sedan zwart van kleur ????
uiteraard in LPG uitvoering :-) NP xx xx

Ties

Citaat van: Spin! op 08-11-2007 22:45:50
Nope, disse:

http://img259.imageshack.us/img259/6533/wittet5rpa5.jpg
Die auto heb ik ook nog op de foto...
Zie hem vaak in Oss staan op de Singel40-45.. is een 20v dacht ik.

volvosjonnie

Citaat van: Vertigo op 07-11-2007 18:09:17
Citaat van: volvosjonnie op 07-11-2007 17:39:31
Vanmiddag rond 14.45uur, Olive-green 855 met een custom grill...kenteken niet gezien

Overige kenmerken R-voorbumper, Titan velgen, achterspoiler en verlaagd?

Als het in Enschede was, dan denk ik dat ik hem wel ken ;)

is een ex-forum auto in de kleur Tropic-green ;)

Yep dat was h'm zag er zo in 'gauwigheid' goed uit :eusa_clap:
Wanneer wordt het zomer..

mark1976

Hmmm das een hele mooie witte  :eusa_clap: en eindelijk eens een 'sighting' hier in de buurt  :eusa_dance:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

oldostofjas

Citaat van: volvosjonnie op 06-11-2007 21:26:21
Vanochtend een olive-green diesel met forumsticker kenteken XT-##-##( maar kan ook anders zijn k'zag het te laat)

Op de Oldenzaalsestraat kruising kotkampweg.

Dat kan ik wel eens geweest zijn! Kenteken is wel XZ-...

Neem tenminste aan dat het in Enschede was...
There is no place like 127.0.0.1

volvosjonnie

Leuk, je sticker was in ieder geval duidelijk te zien ;)

FGG

Vanmorgen om kwart over 9 maar even geparkeerd naast de blauwe bolide van Esveldt bij de voetbalvelden van Vogido in Enschede. Paul zelf niet gespot bij de velden, misschien dat mevrouw Esveldt met de koters op stap was.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Esveldt

Hehehe, nee ik was er wel, op het achterste veld.

Het was koud, nat en triest maar, bij terugkomst bij de auto vloeide er een warme stroom door me heen!

Hahahahaha, een mooie witte 850 Estate!!!  Met een te kleine forum sticker.  :P

Heel mooi hoor.

volvosjonnie

Vanmorgen 11.25uur op de kruising Pathmossingel/Haaksbergerstraat een zwarte 850 met winterwielen en een zwart gespoten grill een beetje stealth looking zeg maar, iemand van hier?

Spin!

Gisteravond op de A50 richting Den Bosch net na Ravenstein met een 855 Olive opgereden, geloof een 20V...we hadden de vaart er lekker in  :)

www.vm-parts.nl

Chris

Gisteren spotte ik om 19.00 uur in parkeergarage West-Blaak te Rotterdam een bordeauxrode 854 T-5 die geparkeerd stond. Had de tekst "turbo" achter 850 staan. Kenteken JJ-SB-xx. Wie heb ik betrapt?

viking_in_shorts

Vanmiddag op de Västergatan in Göteborg - een bordeaux rode S80 met nederlands kenteken. Te verbouwereerd om kenteken te onthouden.

Bekenden???

Gmid

Vanmiddag in 't centrum van Helmond een solid rode V70 in R look (bumpert, spoiler en xenon). Zag er erg netjes uit!
Volvo C30 '12

R o b

Citaat van: Gmid op 10-11-2007 23:31:34
Vanmiddag in 't centrum van Helmond een solid rode V70 in R look (bumpert, spoiler en xenon). Zag er erg netjes uit!

hmm die zie ik ook wel eens!

Zie jij ooit een donker 855R? Die rijdt ook regelmatig in Helmond rond!

Gmid

Ik kom verder nooit in Helmond. Viel me wel op hoeveel amerikaanse sloepen daar rond rijden...
Volvo C30 '12