Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

zaterdag ochtend rond 07.00uur op de a2 omgeving utrecht een zilveren v70 met home made lichtejes in het bovenste lampen deel.

zag er erg mooi uit met die extra lampjes

innocenti

Citaat van: Vertigo op 07-12-2007 17:48:43
Vanmiddag rond 16:15 op de A18, Doetinchem -> Zevenaar
NBP V70R met XC Grill en Xenon lampen. Deed me denken aan de ex van Roy V70R. iemand van hier?

zojuist 17:30 op de Deurningerstraat Enschede, C70 cabrio RD-GT-**. Iemand van hier?

V70R met XC grill en lens koplampen met xenon. Denk dat ik dat was met een losse stoel in de achterbak. Kenteken TD-xx-xx.

Snellebaksteen

Vandaag een heel stuk opgereden met exact de zelfde kliko als de mijne. Ook net zo vies en rattig trouwens ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

volvosjonnie

Vanochtend op de A1 om zo ongeveer 8.00uur net iets voor Deventer, kwam er een 850 op winterreifen naast me rijden, we hebben elkaar gegroet en hebben daarna onze weg vervolgt.

Wie was "u" ik heb namelijk niet op het kenteken gelet :(
Wanneer wordt het zomer..

Vertigo

Citaat van: volvosjonnie op 09-12-2007 18:44:20
Vanochtend op de A1 om zo ongeveer 8.00uur net iets voor Deventer, kwam er een 850 op winterreifen naast me rijden, we hebben elkaar gegroet en hebben daarna onze weg vervolgt.

Wie was "u" ik heb namelijk niet op het kenteken gelet :(

Dat was ik, maar was om 7:45 tussen Rijssen en Holten om precies te zijn.

ik zag van verre al dat er een 855 of V70 reed. Toen ik erbij was ff gekeken, en ja hoor een forumsticker. Dus maar ff gezwaaid ;D

Vertigo

Citaat van: innocenti op 09-12-2007 17:57:20
Citaat van: Vertigo op 07-12-2007 17:48:43
Vanmiddag rond 16:15 op de A18, Doetinchem -> Zevenaar
NBP V70R met XC Grill en Xenon lampen. Deed me denken aan de ex van Roy V70R. iemand van hier?

zojuist 17:30 op de Deurningerstraat Enschede, C70 cabrio RD-GT-**. Iemand van hier?

V70R met XC grill en lens koplampen met xenon. Denk dat ik dat was met een losse stoel in de achterbak. Kenteken TD-xx-xx.

Dat zal je dan inderdaad wel geweest zijn. Ik reed in tegenover gestelde richting en heb dus geen kenteken gezien.

Chris S.D.

Parkeerterreintje nabij Neuweg, Hilversum, gisteren 21.00 uur:

Rode 855 R, donkere koplampen, mooi exemplaar  :eusa_clap:. Stond achteruit ingeparkeerd, kon daarom geen forumsticker zien. Iemand van hier ?

Was incognito met zilverkleurige Toyota Verso.

)()()sT

Citaat van: )()()sT op 09-12-2007 13:43:07
Gisteravond in Maastricht:

Een zwarte V70 T5 met forumsticker;
Een antraciet 854 T-5 met forumsticker;
Een aubergine pearl 855 T-5 met forumsticker;

Ow nog een die dag:

Een bordeauxrode 855 met sticker in Heerlen; ik was incognito in een Toyota Yaris, maar de bestuurder heeft me herkend ;) ;D

GeertG

Citaat van: )()()sT op 10-12-2007 09:55:41
Citaat van: )()()sT op 09-12-2007 13:43:07
Gisteravond in Maastricht:

Een zwarte V70 T5 met forumsticker;
Een antraciet 854 T-5 met forumsticker;
Een aubergine pearl 855 T-5 met forumsticker;

Ow nog een die dag:

Een bordeauxrode 855 met sticker in Heerlen; ik was incognito in een Toyota Yaris, maar de bestuurder heeft me herkend ;) ;D

:eusa_snooty:

De bijrijdster zag het en ik hoorde het even later al rijdend  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

robbie409

Citaat van: Chris S.D. op 10-12-2007 00:36:31
Parkeerterreintje nabij Neuweg, Hilversum, gisteren 21.00 uur:

Rode 855 R, donkere koplampen, mooi exemplaar  :eusa_clap:. Stond achteruit ingeparkeerd, kon daarom geen forumsticker zien. Iemand van hier ?

Was incognito met zilverkleurige Toyota Verso.

C'est moi. Daar sta ik als er voor de deur geen plek is. Forumsticker is lastig te zien vanwege folie...
Gelukkig was het nat, want anders had ik wel een standje gekregen omdat ie zo dof is ;)

WYD

Vanmiddag op de A15 vlak voor afslag A325 een zilvergrijze 850 met XC-grill.
Ik kon geen sticker of kenteken ofzo zien, want je reed op de andere baan.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

volvosjonnie

Vandaag op de parkeerplaats in Deventer bij Fidder en Lohr een Olive green 855 met winterrubber eronder, iemand van hier.

Oja en een rode s70 op de rotonde voor Fidder en Lohr, excuses dat ik voorkroop ;D mocht het iemand van hier zijn? ik reed in de zwarte bus....
Wanneer wordt het zomer..

)()()sT

Ik kom rond half 7 aan op mijn fietsje bij de sportschool... Staat er een witte 854 met sticker  :)
Heb maar even een bierviltje tussen de deur gestopt; blijkt bij nader onderzoek Exhale te zijn.

Als hij daar ook sport lopen we blijkbaar al tijden langs mekaar heen  ::)

;D

WYD

Vanmiddag om 16.20uur op de Rondweg in Veenendaal een groen 855 (T5)R met XC-grill.
Helaas was de camera van m'n telefoon te langzaam en was je al weg.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Chris

A13 van Rijswijk naar Den Haag een "mintgroene" 855.. uurtje of 19.30.