Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Vanmorgen 8:17 Larserdreef lelystad, een Saffron V70 met of xenon of blauwe koplampen. Zag je ook nog even kijken naar mijn waggie, maar ging te snel om te groeten.

)()()sT

Ik post normaal niet echt vaak niet-sticker roffels... Maar gisteren zag ik in het Limburgse wel een bijzondere...
Op weg naar huis vanuit Maastricht op de A79 kwam net voor me een zwarte 855 (TDI gezien de uitlaat) ingevoegd. Zwart getinte ruiten, 17" velgen gok ik en xenon.
Helaas ging ie bij Valkenburg er weer vanaf; ik had hem nog nooit gezien.

BartusKN

Citaat van: BartusKN op 18-03-2008 08:27:14
Vanmorgen 8:17 Larserdreef lelystad, een Saffron V70 met of xenon of blauwe koplampen. Zag je ook nog even kijken naar mijn waggie, maar ging te snel om te groeten.

Deze zelfde auto zag ik weer, net rond 17:50 op de Westerdreef ook Lelystad. Ditmaal was hij voorzien van 2 personen er zat vrouwelijk schoon bij (neem me niet kwalijk als ik het verkeerd heb.)

FGG

Vanavond rond kwart over 5 reed ik Delden binnen vanaf Bentelo. Op dat moment reed een CY 854 Delden uit. Hij keek wel even. Iemand van hier?

Iets later komt bij Delden een donkere 855 Alter-I de A35 af en gaat richting Delden. Je ziet niet veel Alter-I Estates. Ook een Forumlid, misschien?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Zojuist bij het zwembad in Tiel: een DOP 855. Geen forumsticker, wel dubbele eindpijp en nieuw logo dus vermoedelijk wel een liefhebber
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Esveldt

Citaat van: elmarconi op 17-03-2008 00:24:40
Citaat van: Vertigo op 16-03-2008 23:01:49
Voor ik het vergeet....gister Esveldt's donkerblauwe V70 nog zien staan op het parkeerterrein van het diekman

Voor ik het vergeet, Esveldt's ouwe rooie nog zien rijden vrijdag achter het station van Hengelo...  ;D

;D ;D ;D Leuk omschreven.

Snellebaksteen

Rond een uur of 18.00 een witte 855 met een snoopy sticker op de A13.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Quota

Van wie was die V70 classic die vanavond in blik op de weg te zien was? Kenteken XG-PD-59 (wel lekker dat ze die niet afgeschermt hebben, nu weten we tenminste waar we het over hebben...;) )

Spin!

Jawel, forumstickertje gezien!!! A2 vanochtend tussen 9:00-9:30...een zwarte T-5R Estate met sjonnie achterlichten en forumstickert!! Kenteken ging me net weer even iets te snel ;D **-TH-**

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Hm, dacht bijna dat ik het was ..... Gebruik dagelijks de A2 en een zwarte Estate met sjonnie achterlichten gaat ook wel op in mijn geval, alleen geen forumsticker en een ander kenteken ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Spin!

Citaat van: Turbo-Geek op 19-03-2008 17:18:30
Hm, dacht bijna dat ik het was ..... Gebruik dagelijks de A2 en een zwarte Estate met sjonnie achterlichten gaat ook wel op in mijn geval, alleen geen forumsticker en een ander kenteken ....

Ik moest ook eerst aan jou denken  ;D

www.vm-parts.nl

fearless

Vanmorgen tegen 8 uur Hans Duiven gespot in Meppel. Even gezwaaid.  :eusa_dance:

Vanmiddag rond 17.30 een groene S70 met zwarte grill op de zwartewater allee in Zwolle, zat 4 man in en keken wel geintreseerd naar mijn auto.  ;D  Dus misschien wel liefhebbers.  :eusa_think:   ;D

Quota

Wie stond er net met zijn 854/S70 op de oostelijke weghelft van de A2 nadat een polo zijn kofferbak klein had gereden??

elmarconi

Citaat van: Quota op 18-03-2008 21:46:38
Van wie was die V70 classic die vanavond in blik op de weg te zien was?

Nou, als je en goed gekeken en bij de RDW had gecontroleerd had je gezien dat het een S70 was...  ;D ;D ;)
--
Autogas Inside . . .

Hylco

Citaat van: elmarconi op 19-03-2008 18:26:33
Citaat van: Quota op 18-03-2008 21:46:38
Van wie was die V70 classic die vanavond in blik op de weg te zien was?

Nou, als je en goed gekeken en bij de RDW had gecontroleerd had je gezien dat het een S70 was...  ;D ;D ;)

Ohhhhh, dan maakt het niet meer uit :eusa_whistle:

Overigens vanochtend een zwarte V70 R vanuit Krimpen de Algebra brug op zien rijden. Iemand van ons uit die omgeving afkomstig?