Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

This morning Europaweg, Groningen heading towards UMCG, matRRR spotted me at which point I spotted him and we ended up next to each other in traffic, windows down "whats up dude!!" and went on our way! ;D

R o b

Vrjdagmiddag 4 april zo rond een uur of 15.00. V70R saffron in Eindhoven! Ik stak duimpie omhoog! Bestuurder zag het en knikte nog snel....zat zelf in een grijze V70.

Spin!

vanochtend A28 9:15u tussen Assen en Beilen...een CY sedan richting het zuiden!

www.vm-parts.nl

RRRRR_Ramon

Citaat van: Freakybaby op 06-04-2008 17:53:25
Vanmiddag rond 15.10 een V70 met meegespoten bumperdelen.........

Eh.. dat is toch gewoon standaard.....  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Jeff

Vanmorgen de Volvo service wagen gespot in Lelystad... rond half 7 :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thom V

Vanmiddag groesbeekse weg in nijmegen bij heiltjes advocaten  :o een CY estate nummerbord kon ik helaas niet zien  :-\

Gr. Thom

Freakybaby

Citaat van: RRRRR_Ramon op 07-04-2008 20:39:02
Citaat van: Freakybaby op 06-04-2008 17:53:25
Vanmiddag rond 15.10 een V70 met meegespoten bumperdelen.........

Eh.. dat is toch gewoon standaard.....  ::)

ik was een tikje brak geloof ik  :eusa_shifty:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

KMvrtr

Zondagavond, half acht-acht uur. A27 Utrecht richting Hilversum werd ik ingehaald door een V70classic met de bekende checkered flag sticker linksonder op de achterruit.
Had die wat vage bordeauxrode kleur.

@®-

Vanmorgen in Leiden op de Plesmanlaan t.h.v. Holiday Inn richting de A44 een mooie 855 in Silversand met kenteken 78-SL-##.

Citaat van: MarcoV op 08-03-2008 15:03:04
Citaat van: @®- op 08-03-2008 13:10:40
Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-03-2008 13:05:11
Citaat van: heutink op 08-03-2008 12:41:20
???
vanochtend bij IKEA in Hengelo;
6 x 855 ( incl ikzelf ) + 5 x V70

Die dingen moeten wel handig zijn met inkopen ;D

Zijn ze ook, heb je er wel eens op gelet dat alle pakketten, van de Billy, de Aneboda en de Benno precies in de Estate's passen.

Ik stond eens met de 855 bij de IKEA en laadde daar een aantal pakketten in, bank plat en schuiven maar. Binnen 2 minuten alles erin en klep dicht. Naast me stond iemand met een Vectra station en de man was druk bezig met het inladen van een vergelijkbare lading. Het paste maar niet, eerst erin, dan er weer uit....... Wij waren al klaar en ik hoorde de vrouw zeggen: "kijk in zo'n Volvo past alles zo in!". Dat was leuk. ;D
Behalve als je een sedan hebt, die is niet aangepast aan de Ikea "normen", want dan sta je daar met handen in je haar te etteren hoe je het vredesnaam thuis gaat krijgen.

On-topic:
Woensdag 8.45 uur op de Veursestraatweg MarcoV tegemoedkomend, heeft zich waarschijnlijk afgevraagd waarom een S60 knipperend tegemoed kwam  ;D

Was mijn vrouw op weg naar haar werk, reageerd alleen op "Forum-auto's".  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

MarcoV  ;D ;D
Niet alleen je vrouw Marco jij zelf ook, toeteren, seinen en zwaaien het hielp vanmorgen geen van alle op de Veursestraatweg bij het Van der Valk hotel

;D ;D ;D

:evil:

jan piet

Iemand van hier die we gelukkig gaan maken?  :eusa_angel:

http://www.sawin.nl/sawin-stickeractie

Gr, JP 8)

Foto is trouwens in Pey - Echt ( Limburg) genomen.

t5karel

MJH...op dit moment bij de supermarkt naast ons!!
Wat gaat er wel niet allemaal in die kofferbak joh? :o.Was de Page toilletpapier in de aanbieding ofzo? ;D.
Hij glimt weer mooi Marc :eusa_clap:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

FLA

Gistermiddag rond 16:35 op de Sweachsterwei tussen Gorredijk en Beetsterzwaag een rode-oer-glt-854 met een mega-sticker op de motorkap. :eusa_think:

RRRRR_Ramon

Citaat van: KMvrtr op 07-04-2008 22:54:36
Zondagavond, half acht-acht uur. A27 Utrecht richting Hilversum werd ik ingehaald door een V70classic met de bekende checkered flag sticker linksonder op de achterruit.
Had die wat vage bordeauxrode kleur.

Hehe, onze eerste spot in het wild met deze auto! Dat waren wij dus, met het hele gezin aan boord ;D. Ik heb je wel gezien, haalde je in tussen Maartensdijk en Hollandse Rading maar heb geen forum sticker gezien. Ik heb je wagen niet als T-5R herkend, volgens mij stond er niets op de achterklep.

Die vage kleur heet trouwens Garnet Red, kleurnummer 428. Wij waren op weg naar huis in Muiderberg ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

MJH

Citaat van: t5karel op 08-04-2008 19:43:07
MJH...op dit moment bij de supermarkt naast ons!!
Wat gaat er wel niet allemaal in die kofferbak joh? :o.Was de Page toilletpapier in de aanbieding ofzo? ;D.
Hij glimt weer mooi Marc :eusa_clap:.

Dat was m'n vrouw :)
Ikke thuis in afwachting van voetbal.
En ja, Florian en ik zijn druk aan 't poetsen geweest...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Spin!

zojuist op de a2 utrecht - culemborg, een cy estate. 

www.vm-parts.nl