Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Citaat van: simmz op 25-04-2008 08:53:14
Citaat van: Jur op 24-04-2008 19:49:10
Citaat van: simmz op 24-04-2008 09:42:37
Citaat van: )()()sT op 24-04-2008 09:34:35
Citaat van: Jur op 23-04-2008 21:01:03
Ter hoogte van +50° 59' 26.15", +5° 47' 49.76"  :P
Donkerblauwe 855 met sticker.
Dat is dus de N294 -> Sittard, bij de torens van DSM.
Simmz?

zou goed kunnen! Hangt een beetje van het tijdstip af... maar ik geloof dat er hier in ut zuije maar 1 donkerblauwe (417) 855 estate mét sticker rondrijd... dus ik was het!!

@ )()()st : zo dan... ;)

Kenteken was iets van PJ-PV ofzo...

:eusa_think:

Dan vrees ik dat ik niet de enige ben met een blauwe 855 mét sticker hier in het zuiden...

simmz = ll-xh-**

hoi!

Had ik het een week of twee geleden toch goed gezien toen deze PJ-**-** de autoweg in Geleen opdraaide en ik er in eerste instantie vanuitging dat dit Simmz was.......... :eusa_think:

Gisteren de nodige 850/x70 gezien op de P-plaats van vliegveld Weeze  :eusa_whistle:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

BartusKN

alterII 854 donkerblauw op Pegasus-velgen. rond 15:00 Ketelmeerstraat te Lelystad geen kenteken of sticker kunnen zien

Johann

Zag net een mooie T-Gul 854 bij de Hoeve.

hpkevertje

Ik rij zelf behoorlijk veel. Zie daarom ook zeer veel 850's/V70's. Toch zie ik op dit topic nooit dat iemand mij heeft gezien. En zo hard rij ik ook weer niet.  :eusa_think:
Ik moet er bij zeggen dat ik dat ook niet belangrijk vind.  ::)
Maar ik zie idd zoveel "collega's" dat ik er dagwerk aan zou hebben om ze te noteren en op 't forum te zetten. Hoe zit dat en hebben jullie dat ook?
Groet, Hans.

Emiel

850 T-5R Estate met alu achtige spiegelkappen en ditto roofrails, Barneveldseweg in Nijkerk

Vertigo

Citaat van: JustGurt op 28-04-2008 23:31:25
Citaat van: Vertigo op 28-04-2008 20:54:42
Zo rond 18:10 op de haaksbergerstraat: JustGurt ;)

(moet toch werken aan mijn reputatie)
Damn gaat je goed af was niet meer dan 400m erop :)
heb je niet gezien anders zeker gezwaaid

Tja, ik zag je ook op het laatste moment (reed in de tegenover gestelde richting).
Ik waaide nog wel, maar dat was al zo laat dat je dat nooit gezien kan hebben.

RRRRR_Ramon

Dinsdagmiddag op de A6 tussen Lelystad en Almere, een Black Stone 855 T-5R met kenteken **-XL-**. Achter het stuur een brunette met een (te) grote zonnebril  8) ;) ;D

Ik was in cognito met een witte (Sl)opel Combo.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Laserblue

Vanmiddag op de provinciale weg van Schoonhoven naar Bergambacht een stone black 855R kenteken PS-GG-(bijna honderd)
als ik het goed gezien heb met een kaal manspersoon er in..... ;D

(je mistlichten voor brandden  ;) )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

wepster

maandag morgen op de A1 een estate TDI donker van kleur met het kenteken pb-hp-@@ en met stikker ik was met de vrachtwagen en heb nog even geknippert
en in de avond uren kwam ik er nog een tegen een cy t5r estate op de n35 op de ring weg van wierden met zwarte gril en grote sticker rechts achter op de ruit(wat was die nog mooi schoon ondanks dat pokke weer) oja ik was die gek met de vrachtwagen met dat groot licht ;Dheb ook nog even een duimpie gegeven maar het ging een beetje snel .

en dan vandaag een zwarte 850 R met kenteken nn-gh-@@ op de a 73 in richting venlo was ront 13:15 uur ter hoogte van boxmeer

Spin!

Vanochtend even gespeeld met een DOP 855R op de A50 tussen Ravenstein en Rosmalen...

En kwam bij Goes nog een Saffron C70 tegen...en en en en en, je ziet ze tegenwoordig ook overal, het wordt saai; een Laserblue in het durp Oostkapelle ( Of all places...;) )

www.vm-parts.nl

Scooby Doo

Citaat van: BenC70ES op 27-04-2008 17:50:45
Deze namiddag op de parking van de Oldtimer beurs in Mechelen:

De zwarte V7 R van scoobydoo...  ;)

wel eens de velgen laten bijwerken  :P

Yes, de rechter 2, is van de avond ervoor. Ben zeer zuinig op de velgen, maar moest net voorbij Walem (richting A'pen) uitwijken voor een (denk dronken) tegenligger en heb dus 't borduurke geraakt. Ben ik nog steeds boos over. >:( >:(

Puppy Power!!!

Spin!

Citaat van: Claudia op 29-04-2008 18:32:57
Vanmiddag een geparkeerde rode 850 uit Duitsland met grappig kenteken:

***-855-NL

Met titans eronder?

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: Claudia op 29-04-2008 20:37:57
Eh.... :eusa_shifty:....ben al blij dat ik Cetussen kan onderscheiden van de rest! :eusa_shifty:

'mijn' wielen zeg maar...
( zie onderstaand plaatje voor voorbeeld )

;)

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: Claudia op 29-04-2008 20:49:49
Zou zomaar kunnen ;D
Hij kwam uit Kleve.
Een bekende?
Zou namelijk zomaar een collega van me kunnen zijn, omdat veel personeelsleden de auto's daar parkeren.

Euh, ja dat is em denk ik...heb ooit een setje winterbanden aan em gesleten...de krent!  >:(

www.vm-parts.nl

haRtV70R

Citaat van: Spin! op 29-04-2008 18:34:33
.... een Laserblue in het durp Oostkapelle ( Of all places...;) )

En ik hier vanaaf maar wachten met al dat bier...  :eusa_eh:
[move][/move]