Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Vandaag gespot:

een CY 855 op de N348 raalte richting Hoogeveen, kenteken JR-TT-** Ik meende zo rond de klok van een uur of 13.00..
Ik reed incognito in een witte Nissan Primastar van de zaak.  ;D Zo gouw geen stikkert kunnen zien, we kwamen mekaar tegemoed......
Volvoloos....

Vertigo

Citaat van: Robert V70 NBP op 29-05-2008 08:05:16
Zojuist (ongeveer kwart voor 8) voor het kruispunt bij Intratuin Enschede op de Haaksbergerstraat zie ik een vrolijke knaap naar mij zwaaien..... ik kreeg even een raar idee  :eusa_think:
maar toen ging het lichtje branden......  ;D ja hoor... medeforumlid! Je reed in een groene (?) 854 R (?) (iig met grote spoiler op het kofferdeksel) en had nog een medepassagier aan boord, en natuurlijk forumsticker achterop en 850club sticker.

Sorry dat ik het niet direct begreep, maar was nog niet helemaal wakker  :eusa_doh:

Was ik uiteraard! ;D

Wist toen ik zwaaide ook niet zeker of jij het was. Maar had wel zo'n vermoeden (NBP V70 met die specifieke LM velgen). Wist het pas zeker toen ik je kenteken zag bij het optrekken.

Kan nu dus ook weer een nieuw gezicht aan een naam en auto koppelen :D

Robert Haven

Citaat van: Vertigo op 29-05-2008 18:00:56
Citaat van: Robert V70 NBP op 29-05-2008 08:05:16
Zojuist (ongeveer kwart voor 8) voor het kruispunt bij Intratuin Enschede op de Haaksbergerstraat zie ik een vrolijke knaap naar mij zwaaien..... ik kreeg even een raar idee  :eusa_think:
maar toen ging het lichtje branden......  ;D ja hoor... medeforumlid! Je reed in een groene (?) 854 R (?) (iig met grote spoiler op het kofferdeksel) en had nog een medepassagier aan boord, en natuurlijk forumsticker achterop en 850club sticker.
Sorry dat ik het niet direct begreep, maar was nog niet helemaal wakker  :eusa_doh:

Was ik uiteraard! ;D
Wist toen ik zwaaide ook niet zeker of jij het was. Maar had wel zo'n vermoeden (NBP V70 met die specifieke LM velgen). Wist het pas zeker toen ik je kenteken zag bij het optrekken.
Kan nu dus ook weer een nieuw gezicht aan een naam en auto koppelen :D
Nou dan weet ik nu ook hoe jij er uit ziet  ;).
En tja, die velgen zijn wel erg herkenbaar hè? Zo rijden er niet veel van rond qua V70's in ieder geval  8)
En je kent mijn kenteken uit je hoofd of heb je een lijstje in je auto of zo?

Thys

Zojuist in Doetinchem bij het theater een saffron C70, kenteken **-FJ-PG

Hans Duiven

Citaat van: fearless op 24-05-2008 19:05:11
Vandaag in Zwolle 2 forumleden tegen gekomen.

1 in een gele 850 T-5R estate

en 1 in een gele.............

Lag gelukkig niet achterin, maar was bijrijder.  ;D  Duurde ff voordat ik het door had.  :eusa_shifty:   ;D

Hey, ik zie het nu pas! Heb je altijd je fototoestel/gsm in de aanslag Ivo?  ;D
Dit is dus een gele T5 maar dan van VW en stinkt nog van nieuwigheid.

Groetjes,

Hans

Nunki

vanmorgen rond 9:45 nabij Wychen een mooie t5-r in DOP. Reed richting de A15 met redelijk jonge gast achter het stuur. Wie was?

Bouke

Vanavond gezien bij de Vrijbuiter  in Gouda een DOP met stickert en grijze comets, volgens mij was dat de auto van Marcel :eusa_whistle: .

fearless

Citaat van: Hans Duiven op 29-05-2008 19:21:12
Heb je altijd je fototoestel/gsm in de aanslag Ivo?  ;D

:eusa_shifty:   Vaak wel.   ;D

Jeff

Makkelijk toch zo mobiel :P
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fearless

Citaat van: Jeff op 29-05-2008 21:58:22
Makkelijk toch zo mobiel :P

Zo mobiel is een Spiegelreflex niet.  :eusa_whistle:

Ronbroek

Vanmiddag thv garage de Gruyter en de Jong in Bergambacht Laserblue gespot.

Ik stond in de mini-file :evil: voor de rotonde.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Vertigo

Citaat van: Robert V70 NBP op 29-05-2008 18:14:15

Ken er vele uit mijn hoofd ::)

En zo niet, dan kan ik het kenteken wel direct koppelen als ik het zie ::)

Ben ooit een keer begonnen met een lijstje, had er binnen 10 minuten zo'n 30 op staan, met auto, kleur, eigenaar en kenteken. Heb dat lijstje niet bij me ofzo, en maak die ook zeker niet openbaar.

Tja, dat is een tik van me, die kentekens

Robert Haven

knap hoor! fotografisch geheugen....
heb je daar nog bij meer dingen profijt van?

pwassink

Citaat van: Vertigo op 29-05-2008 22:27:00
Citaat van: Robert V70 NBP op 29-05-2008 18:14:15

Ken er vele uit mijn hoofd ::)

En zo niet, dan kan ik het kenteken wel direct koppelen als ik het zie ::)

Ben ooit een keer begonnen met een lijstje, had er binnen 10 minuten zo'n 30 op staan, met auto, kleur, eigenaar en kenteken. Heb dat lijstje niet bij me ofzo, en maak die ook zeker niet openbaar.

Tja, dat is een tik van me, die kentekens

Godzijdank rijdt je geen taxi meer ..

K kan nu ook ongespot een keer door twente rijden ..   :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Vertigo

Citaat van: Robert V70 NBP op 29-05-2008 22:30:32
knap hoor! fotografisch geheugen....
heb je daar nog bij meer dingen profijt van?

Helaas laat dat fotografisch geheugen het op echt belangrijke punten afweten...

Het is wel handig met topografie, ik onthou plaatsen waar ik geweest ben goed en met kaart lezen hoef ik ook maar 1x te kijken en ik weet de gehele route (en daarmee bedoel ik veel meer dan de 3e weg rechts). Dat kwam erg van pas als taxi chauffeur en als taxi-planner.

@peter: ja, toen ik taxi reed hier in de omgeving spotte ik nog veel meer. (1e keer dat ik Robert V70 NBP spotte was ook met de taxi 's nachts, auto stond toen voor, neem ik aan, zijn huis)