Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Wibren

Citaat van: Soulfly op 06-06-2008 20:35:42
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
Denk dat je beide keren mij niet gezien hebt. (Valt ook niet op he, zo'n standaard witte 855 :) ).

Toen jij aan het inparkeren was, reed ik voorbij door de straat achter jou (Geen idee hoe het daar heet). Bij de 2e keer stond ik voor aan bij de stoplichten vanaf de Euroborg. Zag jou toen opeens voorbij komen (linker baan geloof ik).

Ik heb jouw beide keren wel gezien  :eusa_whistle:, maar het ging zo snel voorbij in de kleine straatjes aldaar dat ik er geen erg in had dat het een bekende zou kunnen zijn  :eusa_shifty:. D'r reed 5 minuten nadat jij er voorbij reed in de oosterpoortbuurt ook nog een CY voorbij  :eusa_dance:, coyote 1980 was het niet, maar heb het kenteken niet zo snel kunnen onthouden  :-[
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Misha

Citaat van: Freakybaby op 05-06-2008 09:57:22
Citaat van: Misha op 04-06-2008 20:32:20
vandaag op de A2 bij zaltbommel, rond 17:30: een blauwe GLT met spoilert en LPG, toeterde vriendelijk..

Ik heb rond die tijd naar je getoeterd, op de brug. Alleen reed ik in de zwarte 854 op de linkerbaan. Zonder spoiler  :eusa_whistle:

heb je de radar net na de brug zien staan?
Vergeef me, ik was bezig met een moeilijk telefoongesprek.
Radar niet zien staan, maar ik was er bij Waardenburg al af en reed niet te snel.

Jij die auto voor je op 1,2 meter nog gezien ?
:)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Freakybaby

Jep, die ben ik na de radar maar rechts voorbij gegaan. Die zat al vanaf den bosch op de linkerbaan  :eusa_wall:

Radar stond net na de afrit waardenburg, die auto voor me reageerde op mijn lichtsignaaltjes om te waarschuwen met gas geven  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Johann

De enige echte Zippo is blijkbaar weer van stal en nu nog lager...  :eusa_clap:

Domaso

Wie zijn jullie? Vanmiddag 14.00 uur parkeerplaats Jan Linders in Sittard. Een donkerblauwe V70 ; 2.5T AUT, RX-XX-42 van 97 en een grijze V70; 2.5 op LPG, SG-VB-XX van 97.
De middelste is uiteraard van mij.

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ronbroek

Gezellig met z'n allen bij de inname lege flessen  :eusa_eh:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

MichielMaas

Fijn dat U er bent...

BartusKN

Citaat van: Ronbroek op 08-06-2008 00:10:27
Gezellig met z'n allen bij de inname lege flessen  :eusa_eh:

Tsja je moet wat met die hoge benzine prijzen ;D

Vanavond rond 21:00 een zeer mooie 854 CY met helderwit/blauw licht (xenon?) en velle witte stadslichtjes. Lelystad op de Westerdreef.

Edit: Oja kenteken was geloof ik 23-**-HT  of (32 ipv 23

Vertigo

Vanmavond rond 19:15 op de A12 Tussen Arnhem en Ede, Saffron V70R, iemand van hier?

Verder vandaag in Deventer, in Colmschate om precies te zijn, een mooie en goed glimmende 850 T-5R Estate , op de oprit, geparkeerd (LX-**-**)
Zag er uit als een liefhebbersauto. Iemand van hier toevallig?

FLA

Citaat van: KMvrtr op 06-06-2008 16:35:05
Citaat van: FLA op 06-06-2008 16:09:56
Ben vandaag aan't survivalen

?! Je bedoelt dat je met een niet-Volvo onderweg bent?

Ja helaas.

Jur

Net op de A50 ter hoogte van afslag Renkum (Oosterbeek):

De V70RD van thiest5 die te koop staat.

Rita

Vanmorgen op de Harderwijkerweg in Dieren een CY met haast op de vroege morgen... vlgs mij heb ik de eigenaar hiervan al een keer gesproken bij de Praxis maar ben zijn naam kwijt..kenteken begon met 07...
ik stond braaf wakker te worden en te tanken bij de Esso... :eusa_angel:

Bouke

Vanochtend rond 9 uur Op de A12 bij Arnhem in de buurt een blauwe 854 GLT(xx-nn-85) met een stickert rechts op de kofferbak geplakt :eusa_naughty:we hadden even oogcontact,zag later ook nog in Duitsland.(ging jij ook naar moviepark met kaartjes van de postcodeloterij? ;D

brammutjuh

Rond een uur of 15 (denk ik) vanmiddag op de N65 van Tilburg naar Den Bosch: een donker 850R met een jonge bestuurder, kenteken NV-VP-xx. Sjieke auto!

Ik reed geen 850, dus incognito, maar haalde je in in mijn zwarte 59er VW Kever (met een pijltje als richtingaanwijzer, waarschijnlijk herinner je die wel).

Grt,
Bram.
VOLVO 850 2.5 20V, DOP, 1996: PD-ZN-55
VW Kever 1/11 De Luxe Faltdach, 1959: BG-50-73

Jeff

Vanmorgen om 6 uur J Hoeksma gespot in zijn S70...  ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)