Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Donderdag op de parkeerplaats van benzinestation a27 bij Nieuwegein een
855 t-5R, zwart. Geen bestuurder erbij.

KIM

Citaat van: san op 20-06-2008 19:45:24
Ergens bij de Bilt zag ik vanuit mijn ooghoek een rode 855 R staan bij hotel oid langs N-weg. Hij glom zo mooi in de zon vandaar.
Heb tijdens mijn rit van en naar de Bilt toch flink uitgekeken, maar geen forummers te zien. Hij stond daar geparkeerd omdat ik training moest geven in dat hotel.

Joachim1

Net rond 9uur op de singel in Enschede een mooi 850 T5R sedan in het zwart JS-LT-## meende ik....
incl leuke hond die met zijn kop uit het raam van de roffel ant genieten was  ;D

Eugene

Citaat van: thuur op 15-06-2008 14:59:47
Eugene met de SS, de bordeel rode en nog een grijze sedan op een rijtje gespot. Jullie kwamen uit de richting van Brunssum (verder geen idee van welke kant ik kwam, ivm BramBram) gisteravond rond een uur of 20.

Haha, ben ik eens gespot lees ik het niet. Nouja, beter laat dan nooit:

Dat kan goed zijn ja, we waren opweg naar de makro om te gaan tanken.
Ik met de SS, m'n broertje met de bordeelrode T-5 (ex armin), m'n pa met de paarse GLT en Sanne met de 440 (daar zul je wel de die grijze sedan mee bedoelen?)

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Even naar de Makro met 4 auto's....  ;D

HAMESTEREEEEE!!  :eusa_dance:

R o b

Citaat van: )()()sT op 21-06-2008 12:14:47

Hebben wij lekker een Estate voor he!......hoef je maar met 1 auto te gaan!  ;D :eusa_dance: :eusa_whistle:

Eugene

Citaat van: R o b op 21-06-2008 14:32:45
Citaat van: )()()sT op 21-06-2008 12:14:47

Hebben wij lekker een Estate voor he!......hoef je maar met 1 auto te gaan!  ;D :eusa_dance: :eusa_whistle:

Laatste keer dat je hier was had je geen 200liter vat achterin staan volgens mij?  :eusa_whistle:

If it's not blown, it sucks...

ruudT5

blauwe v70R Roosendaal west bij stadsplattegrond. Vandaag om 17:00 uur.

Domaso

Afslag 42 op de A2 in noordelijke richting. Naar Grathem. Vlak na de brug en even voor Grathem stond vanmiddag rond 16.30 een donkergroene estate T-5R met forumsticker. Zat je ergens te vissen?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

daytonawim

Om 20.30 een groene 850 R op de A7 Zaandam richting Hoorn.

Hopenlijk heeft ie de flitser gezien :'( :'(,

ovlov 058

Een onbekende nederlander heeft bij Volvo Vermant in Reet een zwarte T-5R gekocht.

Hij moet hem nog wel gaan afhalen.

Wie is hij ??? en eventueel waarom wacht hij zo lang ;D

Vertigo

2 forumstickers in het wild vandaag:

Rond het middaguur in Enschede, LN-RH-**, Een mooie Estate met forumsticker. gespot door een vriend van me. Hij smsde me of ik die kende. Nee....

Rond 15:30 tussen op de A32 tussen Meppel en Steenwijk. Een net gepoetste bordeaux rode 850 Estate met zweedse flag en forumsticker (PL-TB-**)... Had die auto 's ochtends op de poetslocatie ook al gezien.

Thys

Vandaag rond het middaguur op de snelweg tussen Heerlen en Maastricht een DOP T-5R

Rick.

Citaat van: Spin! op 20-06-2008 19:36:32
2x T-5R gespot,

1x de 44-XB-** Black Stone Sedan...zonder kofferspoiler  :eusa_think:

1x de 61-RB-** Black Stone Estate

Volgens mij is die 44 een politieauto van het AT. Heb ik jou dat kenteken niet een keer ge PB-d ivm je T-5R register?
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Jorg Vseventy

Gisteren middag omstreeks 16.20 uur mezelf vergaapt aan een hele mooie laserblue. Ik reed op de A27 t.h.v. Nieuwendijk richting Breda. Jij kwam me moeiteloos voorbij! Maar ja, dat was niet moeilijk, ik had de sleurhut erachter hangen.  :eusa_wall:

Kenteken niet onthouden, maar was iets met een S vooraan; geen forum plakkertje gespot.