Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Citaat van: rinze850tdi op 04-09-2008 19:07:17
vanmiddag rond vijf uur een Saffron V70R met xenon op de afslag van de a6 bij lelystad.
je zwaaide nog maar zag het wat laat. ::)

is volgens mij geen forumlid. hij heeft ook ligt blauw getinte ruiten en blauwige xenon. als wij het over dezelfde hebben.

MichielMaas

Rond 1700uur Uithof Utrecht, donker blauwe 855 Cetus, kenteken P*-**-** vrouw achter het stuur. Heidelberglaan-oost.

rinze850tdi

is volgens mij geen forumlid. hij heeft ook ligt blauw getinte ruiten en blauwige xenon. als wij het over dezelfde hebben.

zou best wel eens kunnen. had hem nog niet eerder gezien.

MichielMaas

Rinze heb je het over de 'Uithof 855'??? :eusa_think:

rinze850tdi

haha nee. had het over een v70r. reageerde op het berichtje van bartus maar hed de quote er niet goed bijgezet. :eusa_whistle: ook nog nooit gehoord van de uithof 855. :eusa_think:

gewoon peter

Citaat van: Black Magic op 03-09-2008 22:01:48
Vanavond om 18.00 uur een hele mooie 855 CY kenteken JV-PV-**met heldere koplampen , heldere achterlichten en R-wielen op de parkeerplaats bij de Mc donalds strand horst langs de A28.  :)
Hallo Mr. Black Magic, dat waren wij, ik (gewoon) peter met  ega. Waren overigens niet bij McDonald's maar op park AquaHorst. Gisteravond overigens wel bij McDon. maar dan bij de A6 Lelystad. Leuk, zal ook wat vaker opletten. Begin al een heel voorzichtig vingertje op te steken, maar er reageert niemand terug. Blijf hopen. Heb in ieder geval een forumsticker besteld. groet en succes allen met deze leuke topic. peter

Ronbroek

Wie reed er vanavond in Haastrecht thv de C1000 met die mooie 854 ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Soulfly

Was vanavond rond een uurtje of ... 19:30 die witte 854 bij Rijpma in Roden ook een forum lid?
Zag er zo snel netjes uit, maar had (reed op de rotonde) weinig tijd om even goed te kijken.

Citaat van: Barry_C70 op 03-09-2008 21:02:01
hehe, yo dat was cool! ik dacht al die is zeker van de forum!

Ik was op zoek naar een vestiging daar ergens in de beurt, wist niet waar het was precies, en op die snelheid kan je beter brouwsen ;)

Pfieuw, geen camerawagen over 't hoofd gezien dus :D

Zal eens een forum-sticker scoren...

Black Magic

Citaat van: gewoon peter op 04-09-2008 21:29:27
Vanavond om 18.00 uur een hele mooie 855 CY kenteken JV-PV-**met heldere koplampen , heldere achterlichten en R-wielen op de parkeerplaats bij de Mc donalds strand horst langs de A28.  :)
Hallo Mr. Black Magic, dat waren wij, ik (gewoon) peter met  ega. Waren overigens niet bij McDonald's maar op park AquaHorst. Gisteravond overigens wel bij McDon. maar dan bij de A6 Lelystad. Leuk, zal ook wat vaker opletten. Begin al een heel voorzichtig vingertje op te steken, maar er reageert niemand terug. Blijf hopen. Heb in ieder geval een forumsticker besteld. groet en succes allen met deze leuke topic. peter

Ik zag inderdaad dat jullie het Aqua Horst park opliepen ik stond daar met een zwarte 850 op de parkeerplaats 8)

Mvg,

Maarten.

FGG

Ik zag vandaag een bronskleurige V70 Cross Country staan in Borne, op de Stroom Esch vlak voordat je Borne uitrijdt richting Saasveld. Geen sticker, kenteken: SV-HS-** geloof ik. Ik was op de MTB dus niets kunnen noteren.

Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jeff

Dan zal je mij ook nog wel eens spotten kom best vaak in die omgeving :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Barry_C70

around 16:00, Groningen, Boterdiep, parked outside the Platform Theater. Who are ya?

R o b

Originele uitlaat/eindstuk!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Jammer van de niet originele achterlichten en kleur velgen

gewoon peter

Citaat van: Jeff op 04-09-2008 23:15:01

Dan zal je mij ook nog wel eens spotten kom best vaak in die omgeving :)

Hallo Maarten e/o Jeff, wij wonen in H'wijk en mocht 1 van jullie veel van de site (en behandeling) afweten kun je me contacten. Heb ongelooflijk veel moeite met een antwoord en met foto's. Ik hoor wel. gr. peter

Quota

Als ik hier op het pettelaarpark uit het raam kijk, dan zie ik een CY estate staan, lijkt een originele, maar zeker weten doe ik het niet, kenteken is helaas niet leesbaar.