Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Antonie op 11-03-2009 08:22:04
Wist niet dat deze ook in deze kleur kon krijgen

Dat kon ook niet. Volgens mij heet dat bij de S60R Sonic blue.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Thys

Klopt, mooie kleur!

@Mike: daar ging je  8)

Bas850

Vandaag 2 stickers gespot in Lelystad. Eerste stond met pech bij de rotonde pallazo met de ANWB erbij. Volgens mij een onyxgreen.

De andere stond bij de kerk op de landerijen, persoon zat te bellen. Volgens mij JV-**-**.

Ik reed in de volvo 940.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

mistah-mike

Haha  grappig 1ste keer dak ooit  ben gespot tot een volgende keer maar weer :eusa_dance: ;D
Citaat van: thyzerrr op 11-03-2009 17:34:52
Klopt, mooie kleur!

@Mike: daar ging je  8)

gewoon peter

Citaat van: Bas850 op 11-03-2009 17:55:40
Vandaag 2 stickers gespot in Lelystad. Eerste stond met pech bij de rotonde pallazo met de ANWB erbij. Volgens mij een onyxgreen.

De andere stond bij de kerk op de landerijen, persoon zat te bellen. Volgens mij JV-**-**.

Ik reed in de volvo 940.

Bas

Hallo Bas, vandaag bijna de hele dag in Lelystad geweest (JV-PV-::) maar kan me niet eend meer herinneren dat ik bij de kerk heb staan bellen, Is dat trouwens aan het eind (of begin) van de pauwenburg? Er stond wel een 854 bovenop de scheidingsbalken tussen fietspad en weg op de brug over de roeibaan bij de oostranddreef rotonde met politie daarbij. Onbegrijpelijk, want die agscheiding is ong. 25 cm hoog. Later op de middag was hij verplaatst naar de grasrand van de rotonde en stonf de wegenwacht erbij. Groet peter

gewoon peter

Citaat van: gewoon peter op 11-03-2009 20:31:12
Citaat van: Bas850 op 11-03-2009 17:55:40

Ik reed in de volvo 940.

Bas

Hallo Bas, vandaag bijna de hele dag in Lelystad geweest (JV-PV-::) maar kan me niet eend meer herinneren dat ik bij de kerk heb staan bellen, Is dat trouwens aan het eind (of begin) van de pauwenburg? Er stond wel een 854 bovenop de scheidingsbalken tussen fietspad en weg op de brug over de roeibaan bij de oostranddreef rotonde met politie daarbij. Onbegrijpelijk, want die agscheiding is ong. 25 cm hoog. Later op de middag was hij verplaatst naar de grasrand van de rotonde en stonf de wegenwacht erbij. Groet peter

Schaam me diep, zal volgende keer de spellingcontrole aanzetten,

Freakybaby

vanmiddag rond 15.20 op de a2 bij utrecht ( nieuwegein richting a12)  een witte 854 met de stikker linksbovenin de achterruit, en een aanhanger erachter. Ik reed op de linkerbaan vd hoofdrijbaan.

Kenteken JX-XX-##
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Domaso

Vanmorgen rond 8:45 op de Urmonderbaan richting Urmond. Een mooie rode alter1. Jij ging linksaf de A2 op richting Maastricht, ik ging rechtdoor in de donkerblauwe alter1.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

combinedforces

Vandaag Boeijke gespot, achtervolgd en zover gekregen dat ik even een handje kon geven ;)

Jeff

Vanmorgen mooi op gereden met een blauwe V70 TDI, had af en toe aardig het gas erop!

Vanmiddag, stuk op gereden met een Rode S70, nog even netjes gezwaaid. Kreeg een vriendelijke groet teruh miste alleen de clubsticker.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Boeijke

Citaat van: combinedforces op 12-03-2009 13:38:01
Vandaag Boeijke gespot, achtervolgd en zover gekregen dat ik even een handje kon geven ;)

Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk ook x gespot.
Leuk ff gebabbeld te hebben

Willem

RyanB

ik kom wel vaker over de Marialaan heen thv Kwikfit en daar staat af en toe een hele mooie, groene estate, is die toevallig van jou ? Meestal als ik onderweg ben naar Boy of naar Christ vd Peyl, hahaha.  Maar als die van jou is dan heb ik 'm toch al een aantal keren gezien hoor, ben alleen heel slecht met kentekens op te schrijven, etc.  Zaterdagmorgen ben ik trouwens weer ff bij Kwikfit  (kan 'm daar zelf uitlijnen want dat moet nog gebeuren na die verlaging)

Sorry voor de heeellle late reply maar de groene t5r Estate waar jij het over hebt is van mijn vader.
Het is een handgeschakeld 2.0,  een ex-Italiaan dus.
Wel jammer, hem zien ze dan weer wel, maar mij met m'n rode 850R Estate in Elst (Gld) zien ze niet.
Maar ja, ik zou ook niet zwaaien als er iemand met zo'n verwaande kop voorbij kwam die niet op of om keek ;D

Emhavee

gisteravond, Haarlem, 855R dark grey pearl, zonder typeaanduiding, mét Volans en een kentekenplaathouder van volvo850forum.nl....
ik toeterde nog even omdat we pief de zelfde hebben maar je was afgeleid door het stoplicht...

btw de EERSTE in Haarlem met kentekenplaathouder van volvo850forum.nl

FGG

Vanmorgen, bij het aanrijden van de rotonde aan de Europalaan in Delden: op de rotonde ging een vieze ( :o) wijnrode S70 met donkere velgen richting Goor de Langestraat op. Normaalgesproken glimt Remond me tegemoet en toch denk ik dat hij 't was.

Remond?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

irian paul

wederom gespot:

In apeldoorn net na de rotonde Bij "Groen Wit"(voetbalclub)  in de Maten

Een knal rode 855 R met antreciete volans kenteken iets van pn-vd geen sticker
wel een ontzettend mooie 855

bestuurder keek niet om zich heen en om nou te gaan toeteren......