Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

993GT2

-Kies de optie 'citeer'
-Helemaal naar beneden scrollen
-Na de laatste 'quote' voor de zekerheid een keertje enteren zodat je op een nieuwe regel met het knoppenbonken kunt beginnen ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 08-04-2009 21:39:40
Roger V70XC zit in de kroeg in Sittard.. Heeft een grote volvo doos achterin liggen.. Nieuw velgje?

Was wel erg goed zichtbaar met de kofferbakverlichting nog aan  :eusa_whistle:

Hij is idd. nog niet online.. Ligt zeker zijn roes uit te slapen  :evil:

Rogers XC 70 2000

Roger V70XC zit in de kroeg in Sittard.. Heeft een grote volvo doos achterin liggen.. Nieuw velgje?

kan verdorie niet eens in alle sereniteit een biertje drinken zonder gesignaleerd te worden  ;D

en nee... heb niet hoeven overstarten... schakelaar van het kofferdeksel heeft wel weer kuren; dat mag in geërgerd.

En om alle nieuwsgierigheid maar weg te nemen  ;D; de doos bevatte koplampunits.

Freakybaby

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 09-04-2009 09:31:27

kan verdorie niet eens in alle sereniteit een biertje drinken zonder gesignaleerd te worden  ;D

en nee... heb niet hoeven overstarten... schakelaar van het kofferdeksel heeft wel weer kuren; dat mag in geërgerd.

En om alle nieuwsgierigheid maar weg te nemen  ;D; de doos bevatte koplampunits.

Je weet al langer waar ik woon, als je dan je auto ongeveer recht voor de deur zet :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

gewoon peter

Citaat van: 993GT2 op 09-04-2009 08:59:08
-Kies de optie 'citeer'
-Helemaal naar beneden scrollen
-Na de laatste 'quote' voor de zekerheid een keertje enteren zodat je op een nieuwe regel met het knoppenbonken kunt beginnen ;)

dat lukt wel, maar soms zie ik dat ze er ook gedeeltes weglaten. Hoe dat dan? gr.

Thys

Citaat van: gewoon peter op 09-04-2009 09:49:51

dat lukt soms ik ook weglaten. Hoe? gr.

Dan haal je het ongewenste deel wat tussen de 'qoute' tekens staat weg. Die tekst kun je gewoon bewerken ;D

D-J

V70 T-5D

CeeBee

Je eigen tankpistool, da's makkelijk!

Lol
V70N 2.5T AWD

--BUMP--

Wie zag ik net bij de McDonald's in Doetinchem? Was een 850 met V70-achterlichten en donkergrijze Pegs? Ik zwaaide nog eventjes.  :eusa_think:

Vertigo

Zojuist op de rotonde op de Zweedseweg in Deventer. 850 Estate, NP-XS-**, iemand van hier? :D

Vertigo

nu op de Siemelinksweg in deventer: Saffron V70R met extra lampjes onder de voorbumper, Bouke style. Iemand van hier?

koenne

Vanmiddag in Roermond: V70R LBP, schitterende auto! Iemand van hier?
Het was rond half 6, stond bij het stoplichting richting stad.

Thys

Erik_M.

Citaat van: Vertigo op 09-04-2009 17:31:31
Zojuist op de rotonde op de Zweedseweg in Deventer. 850 Estate, NP-XS-**, iemand van hier? :D

Met deze combinatie ken ik 2 R-ren Estate, een BS en een DOP. Allebei allebei automaat, de BS met de uitlaat l + r en een Clio wisserarm op de achterklep. Bij de DOP is de R iets lager geplakt dan het '850' embleem.

De eigenaar van de BS leest en post hier mee, de vorige eigenaar van de DOP ook, de nieuwe eigenaar van de DOP ben ik hier nog niet tegengekomen.

gRoet
eRik

WYD

Vanavond wederom de turqouise 855R op Volans gespot. Dit keer stond hij geparkeerd in Renkum.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?