Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

EdenAli

Vanmiddat rond 14.45 DCCCL gespot volgens mij op de A50 ter hoogte van het Tankstation ESSO.
Reed richting Apeldoorn ik knipperde nog met de Truck(hoegaarden)

combinedforces

Vandaag in de parkeergarage bij MS Twente, een 855 CY en een 854 GLT PG-XD-.. (met koffiebeker op het dashboard)

Spin!

Vanochtend bij de Shell in Beuningen ( bij sportvelden ) een V70R saffron...wie?

www.vm-parts.nl

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 08-12-2009 14:21:45
Citaat van: arjen850 op 07-12-2009 22:58:00
Iets verder naar teuge en dan de weilanden in,en nee nooit op de oprit,altijd in de garage ;)

Dus geen Vaassen maar meer ten oosten van A'doorn...
Zegt de naam Eddie Kroes je dan iets (drostendijk beemte/broekland)?

Had ook nooit gezegd dat ik in vaassen woonde ;) naam wel gehoord ken hem verder niet..is hemelsbreed nog geen kilometer bij mij vandaan..

tom480

Vanmorgen rond een uur of 8, een groene, met zwarte velgen en spoiler.
Kwam net vanaf de snelweg bij Deventer.
- R1200GS -

Henkie P

Gistermiddag op de A20 richting Rotterdam voorbij gereden door een groene 850 GLT kenteken FS-FR nogwat, stak zijn duim op, later reed ik hen weer voorbij, mooie wagen, ging richting A16 van Brienenoordbrug, ik moest rechtdoor. Iemand van hiero?

johnn54

Vanmorgen (ong. 11.45) op de A20 mooie roffel.
Clubsticker links achterop.
Blond als ik ben vergeten naar kenteken te kijken.
Ging richting beneluxtunnel, ik (groene 850, PR-DS-xx) rechtdoor richting R'dam.
Wel getoetert en gezwaaid naar elkaar.

ro~djo

Hoi john,

Dat was ik ....
Reed met hoge snelheid (haast haast haast)de oprit (Maassluis) voorbij  en in mijn ooghoek een groene Roffel tussen de vrachtauto's met stikkert .... ff me gas los gelaten tot 120 en lager tot je in zou lopen .... Leuk elkaar tegen te zijn gekomen. misschien gebeurt het vaker rij daar dagelijks tussen Rotterdam en Westland

Gr jolan

Freakybaby

Vandaag om 19.15 kwam ik langs een geparkeerde 855 T-5R in het zwart, met geblindeerde ramen en heldere achterlichten.. Stond/staat op de ginnekenweg in Breda.

Zeer nette auto! En glom mooi onder de kerstverlichting ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

johnn54

Citaat van: ron en jo op 10-12-2009 12:43:04
Hoi john,

Dat was ik ....
Reed met hoge snelheid (haast haast haast)de oprit (Maassluis) voorbij  en in mijn ooghoek een groene Roffel tussen de vrachtauto's met stikkert .... ff me gas los gelaten tot 120 en lager tot je in zou lopen .... Leuk elkaar tegen te zijn gekomen. misschien gebeurt het vaker rij daar dagelijks tussen Rotterdam en Westland

Gr jolan
Tja...die haast ook altijd  ;D
Ik liep overigens al wel op je in.....dus ging ik al iets harer....zonder haast :eusa_whistle:
Zag dat je inhaalde en ff de paniekverlichting aan deed....had dus al wel iets van "ff kijken naar een stickert" :angel:
Ik rijd eigenlijk nooit daar (was nu ff (zeg maar) 'proefritje aan het maken, want nieuwe accu), dus dat we elkaar daar tegenkomen zal niet zo vaak gebeuren.....maar wie weet waar ooit allemaal nog wel...........

Emhavee

gister op de parkeerplaats van het TTcircuit Assen een T-5(R), iemand?

johnn54

Vandaag gespot een mooie zilvergrijze v70 classic, RV-GD-**.
Stond geparkeerd op de statenweg in Rotterdam.
Mooie velgen ook (heb dezelfde met m'n zomerbanden)
Iemand van hier???? zag geen sticker.

Emiel

LN-NH-**

CY sedan, ging van de Watergoorweg de Ambachtstraat op te Nijkerk.

The Demon

Die CY heb ik vanmorgen zien staan op de parkeerplaats bij het distributie centrum van Boni supermarkten.
Zonder sticker :-\

The Demon

Citaat van: DD op 27-10-2009 16:30:22
NL-VX met sticker en daarbij een roze/zwarte kiss sticker. Gespot op de parkeerplaats van het skagerhof in hoofddorp.

Een beetje late reactie maar dat was ikkie dus.