Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

ddh

LN-NH-**

CY sedan, ging van de Watergoorweg de Ambachtstraat op te Nijkerk. dat was denk ik mijn broertje die had een wagen nodig omdat zijn bmw kapot was ;D

Turbo-Geek

Vruchtbare 'R' dag vandaag ....

Vanochtend een zwarte 850 T-5R of R gezien (rijdend) ter hoogte van Lieshout.
Vanmiddag op de A2 net voorbij Zaltbommel in de richting Den Bosch een V70 R LBP en ten slotte een 855 CY T-5R bij een steenhandel in Nijmegen-Lent  :police:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ronbroek

Gister in Utrecht centrum, een LBP V70R AWD

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

fearless

Witte 850 (R??) estate op winterstaal om 14.00 uur in Zwolle voor Furness Car richting centrum.

Superskunkie

vanmiddag in zaandam rond 3 uur voor de kwikfit een bordeauwrode V70 classic gespot met klein forumstikkertje links onder z'n achterraam.
Tonnie

reneetje

16:30 vanmiiddag ,centrum Zwolle 855 CY kenteken PB- huppeldepup

Deze week, begin van de avond, 854 CY was aan het tanken bij Garage Jansen Boerendanserdijk ....

???
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

ro~djo

Citaat van: johnn54 op 11-12-2009 00:36:11
Citaat van: ron en jo op 10-12-2009 12:43:04
Hoi john,

Dat was ik ....
Reed met hoge snelheid (haast haast haast)de oprit (Maassluis) voorbij  en in mijn ooghoek een groene Roffel tussen de vrachtauto's met stikkert .... ff me gas los gelaten tot 120 en lager tot je in zou lopen .... Leuk elkaar tegen te zijn gekomen. misschien gebeurt het vaker rij daar dagelijks tussen Rotterdam en Westland

Gr jolan
Tja...die haast ook altijd  ;D
Ik liep overigens al wel op je in.....dus ging ik al iets harer....zonder haast :eusa_whistle:
Zag dat je inhaalde en ff de paniekverlichting aan deed....had dus al wel iets van "ff kijken naar een stickert" :angel:
Ik rijd eigenlijk nooit daar (was nu ff (zeg maar) 'proefritje aan het maken, want nieuwe accu), dus dat we elkaar daar tegenkomen zal niet zo vaak gebeuren.....maar wie weet waar ooit allemaal nog wel...........

Volgens mij spotten we in rotterdan e.o. zelden een Roffel met sticker.... is ook zo groot hier ... weet ondertussen dat ik Triton(op mijn route) en Rijns in de omg. kan spotten.. Maar een Roffel is zo opvallend Weet niet hoe het komt hoor ;) hahahahahaha. de wereld is groot maar toch heel klein.

Groetjes Jolan

BasV70

Citaat van: foeksiefoeks op 12-12-2009 19:22:04
vanmiddag in zaandam rond 3 uur voor de kwikfit een bordeauwrode V70 classic gespot met klein forumstikkertje links onder z'n achterraam.

Gelukkig. Het kleine stickertje is nog genoeg om gespot te worden....

Bouke

Vandaag in Gouda rond 13:00 een witte 854 t5(-R) met mistlampen aan,je ging richting de kleiweg,geen sticker dacht ik maar wie weet ::)

Kali-Integrali

Vandaag om 16:30 te Apeldoorn.

CY 855 achter "Hans zijn Frietje" bij het Kanaal (viaduct A1)

arjen850

hans z'n frietje ken ik wel ;) mocht je daar komen probeer dan even grootmoeders gehaktbal ;D

MikeyQR

Vanmorgen rond een uur of 8, amstelveen bij winkelcentrum, een VW busje met forum sticker.

Wie?

denkweb

Donkerblauwe Estate om 16:44u op de Eusebiusbuitensingel te Arnhem richting Centrum, ging rechtsaf richting Apeldoornseweg.
Ik zwaaide nog maar we waren druk in gesprek volgens mij!

Kenteken eindigde op 33, forumsticker present, alsmede een wit/blauwe sticker er net boven.

Filmpje zal ik vd week even plaatsen.

killerbee

Wie had het lef om vanavond met z'n grijze hok naast de mijne te gaan staan bij de Miro  :evil: :evil:
Was ook een t5 wel leuk 2 broertjes naast elkaar  ;D ;D

reMARKable

Geblindeerde 855 met een sticker (850forum?) draaide vanaf schaik matonsingel, keizer karelplein op (nijmegen) hij viel een beetje in het niet tegen de radio 538 MEGASUPERLANGETURBO hummer ;D