Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Vanochtend op de A12 bij Arnhem/ Duiven: Vertigo
De groet kon niet missen

Eric

Citaat van: Risjat op 31-12-2009 13:49:47
Zojuist weer op visite in de G. Bomansstraat in Hengelo, V 70R, **-SX-**. Tim N ?

Prettige jaarwisseling !

Risjat

Hey! De SX in het midden die is van mij.  Mijn zus woont in de G Bomanstraat dus daar ben ik regelmatig. Had je auto al wel eens zien staan en had al wel verwacht dat het iemand van het forum was.  Groeten uut Amsterdam!
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

pikkepoelie

van morge rond uur of 11 een zwarte 855r of look alike ??? kon aleen de voorkant zien voor het politie bureau in helmond west als je van het t'hout naar stiphout knart. Iemand van hiero ???

Risjat

Citaat van: E.Asbroek op 05-01-2010 21:48:06
Citaat van: Risjat op 31-12-2009 13:49:47
Zojuist weer op visite in de G. Bomansstraat in Hengelo, V 70R, **-SX-**. Tim N ?

Prettige jaarwisseling !

Risjat

Hey! De SX in het midden die is van mij.  Mijn zus woont in de G Bomanstraat dus daar ben ik regelmatig. Had je auto al wel eens zien staan en had al wel verwacht dat het iemand van het forum was.  Groeten uut Amsterdam!

Typische Amsterdamse naam "Asbroek"

Heanig an,

Risjat

RRRRR_Ramon

Vanmorgen (woensdag 6 januari) op de A6 een levensgrote combinatie van de Mac op de vluchtstrook met panne.

Toch niet de macdriver van hier?  ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

macdriver

Citaat van: RRRRR_Ramon op 06-01-2010 18:23:21
Vanmorgen (woensdag 6 januari) op de A6 een levensgrote combinatie van de Mac op de vluchtstrook met panne.

Toch niet de macdriver van hier?  ;)
nee die zat lekker warm bij de kachel thuis ;D ;D
zal morgen eens informeren wie met panne heeft gestaan

Ann.

Citaat van: macdriver op 02-01-2010 17:49:47
vanmiddag op de a50 bij de splitsing naar de a12 een groene estate met sticker (volgens mij een diesel)
en je ging richting arnhem
ik was die vrachtwagen met dat vele licht achter je ;D
vlak daarna tussen ede en arnhem op de hei een witte estate met volgens mij ook een forum sticker.

Mmmmm die eerste zou ik goed kunnen zijn. Maarrrr.... geen diesel?

macdriver

Citaat van: Ann. op 06-01-2010 21:11:06
Citaat van: macdriver op 02-01-2010 17:49:47
vanmiddag op de a50 bij de splitsing naar de a12 een groene estate met sticker (volgens mij een diesel)
en je ging richting arnhem
ik was die vrachtwagen met dat vele licht achter je ;D
vlak daarna tussen ede en arnhem op de hei een witte estate met volgens mij ook een forum sticker.

Mmmmm die eerste zou ik goed kunnen zijn. Maarrrr.... geen diesel?
oke ik kon het niet goed zien door het overige verkeer maar ik reed met de mcdonalds truck met heel veel licht achter je en ik ging richting utrecht en jij richting arnhem

Bouke

Vandaag bij Ommen een donkerblauwe 854 met Xenon aan om een uur of twee ,ik zag zo snel geen sticker want je kwam ons tegemoet, ikwas incognito met een ford galaxie ;D

Spin!

Gisteren omstreeks 12.30u....wie was u?

www.vm-parts.nl

The Saint

.. speciaal gew8 totdat die borden met plaatsnamen er ook opstonden Rutger? Smartass..  ;)

No shirt no shoes, no pinball

MichielMaas

Beiden vandaag op parkeerplaats HotelHaarlem v.d.Valk

Ik stond er ook

Misha

Volgens mij MichielMaas gespot.
Ik weet alleen niet meer of dat gisteren of eergisteren was, op de weg in de omgeving van Buren.
Weet ook niet meer of het ochtend, middag of avond was...

Er zat 1 auto tussen.

Zal de leeftijd wel zijn..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

MichielMaas

Citaat van: Misha op 08-01-2010 00:17:22
Volgens mij MichielMaas gespot.
Ik weet alleen niet meer of dat gisteren of eergisteren was, op de weg in de omgeving van Buren.
Weet ook niet meer of het ochtend, middag of avond was...

Er zat 1 auto tussen.

Zal de leeftijd wel zijn..
Sorry ik ben gisteren en eergisteren niet echt in de buurt van Buren geweest. moet iemand anders geweest zijn.
Ik rij met dit weer al een ouwe l..

mevita

Net bij mij in de straat, de donkere 850 met de dubbele uitlaat gespot ;D tevens mini-mini meeting gehad  :eusa_dance:

gr mevita