Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Superskunkie

vandaag een bordeaux-rode 850 estate in zaandam bij de AH XXL op de parkeerplaats, met colombavelgen.
Geen id of het een T-5 was, wel miste hij een sierstrip op de passagiersdeur, en toen ik weg reed stapte er een mevrouw in met een klein kindje.

Gisteren een CY sedan gespot in oostzaan. Eigenaar werkt bij de AH in oostzaan. Ben je toevallig ook forumlid?? :)

Gisteren reed er ook  nog een GLT sedan kd8 zwart of heel donker grijs door oostzaan heen over het zuideinde.

Zaterdag een V70 classic op de parkeerplaats bij de kampeerwinkel in zaandam. Kenteken: XG-XZ-**

Ik heb er nog veel meer gespot, maar kan ze niet allemaal herrinneren meer exact :eusa_whistle:
Tonnie

Wout309t

Vanochtend om een uurtje of 10: een 855R in 609 vlakbij Venlo. Was een importauto: **-TB-**
Vanmiddag om ongeveer 4 uur op de A15 een bordeauxrode 855 t-5 die met een aardige gang voorbij kwam janken. Kenteken was iets met HD-**-**
2011 V70 2.0T R-Design MT

wepster

deze ochtend een CY 855 op de A73 rond de klok van negen uur opweg naar het zuiden en het was ter hoogte van venray noord

WIE O WIE ???

Cesar

In ieder geval een liefhebber  ;D

Vertigo

Vanmiddag iets na 16:00 Dennis-d (LPGLE) gespot in de trajectcontrole op de A12 bij Arnhem.

)()()sT

Citaat van: wepster op 12-01-2010 17:34:50
deze ochtend een CY 855 op de A73 rond de klok van negen uur opweg naar het zuiden en het was ter hoogte van venray noord

WIE O WIE ???

Was dat niet Niels? Met de overgespoten 855?
Hij komt uit die regio dacht ik..

Misha

Citaat van: Timmehh op 12-01-2010 18:40:10
Ik reed vanmiddag rond 3 uur in Zwolle bij de Innovam langs en zag iets staan wat wel van hier moet zijn:

http://i128.photobucket.com/albums/p199/TimTLR/IMGP0097.jpg

Die heb ik volgens mij in Duitsland gezien tussen kerst en oud en nieuw.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Jasper M

Vandaag rond 1uur in Nijmegen op de Oranjesingel: rode 854 met gele elandschildjes. Ik meen een 20v oid, geen R iig.

Ik stak over op de mtb, keek nog even om ;)

FGG

Vergeten te posten:

Zondagavond rond een uur of 6, op de A35 richting Enschede: een saffron C70 zonder sticker maar met een defecte koplamp aan de bestuurderszijde. Je pakte de afslag Hengelo West/Delden. Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MichielMaas

Vanmorgen om 1000uur Harderwijk. Rode 855 R Volans. Ik 240 estate Groen/Blauw richting de polder

mark1976

Rode 850, met spoiler, kenteken beginnend met LG-..-..
A59 ten hoogte afslag Uden/Nistelrode rond 17.00u vandaag
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

reMARKable

Banaan 855 in het jeugdjournaal ;D
iemand?

NvH

Citaat van: wepster op 12-01-2010 17:34:50

WIE O WIE ???

was inderdaad dinsdagmorgen in Venray

Kingfisher

Zojuist bij de BP hier in Woerden, 855 CY kakelverse import?
00-KKF-* (nog?) zonder stickert.

Liefhebbertje van hier?

Henk855

Rond 11:45 vanuit Den Haag richting Schiphol een T-5R Blackstone 854 die mij met een behoorlijk vaartje rechts voorbij kwam en achter een Saab aan zat, wilde nog even aanhaken maar kon er niet meer bijkomen door wat traag verkeer en ik moest de afslag Haarlem hebben. Wie o wie was die coureur?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com