Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Wijnand

Citaat van: marcelV70R op 27-05-2010 04:50:59
Citaat van: Wijnand op 26-05-2010 19:57:27
Citaat van: marcelV70R op 26-05-2010 02:25:53
vanavond op de Ydoornlaan bij de Mc D op de parkeerplaats in Amsterdam,
een 855 JB-X*-**
met een behoorlijke schade aan de linker achtekant
zag er niet echt fraai uit
wel een forumsticker!!

Marcel

Als de cijfers 68 waren, dan heb je mijn vorige 850 gespot...Treurig om te lezen dat 'ie flink in elkaar zit :'(! Toen ik 'm verkocht was 'ie vrijwel schadevrij.... Geen foto gemaakt toevallig?

Groet,
Wijnand.

het was donker, kenteken weet ik niet precies meer
maar meen dat het een donker blauwe was!!
schade links achter was gedeeltelijk hersteld
maar zag er algemeen ook niet echt fraai uit!!

Marcel

Die van mij was donker groen/blauw (kleur 421 uit mjn hoofd), dus het zou best eens kunnen, temeer omdat z'n huidige baas in het centrum van Amsterdam woont. Jammer dat 'ie er zo bij staat. Toen ik 'm verkocht was het echt een mooie strakke auto. Mocht je 'm nog eens spotten en in de gelegenheid zijn om er een foto van te maken :eusa_pray:

Groet,
Wijnand.

Emhavee

Diederick gespot op het Prinsenbolwerk! Blijft een mooie! Jammer dat ie weg moet...

Freakybaby

Rond 17.15 een mooie bordeelrooie 854 op het centrale plein/rotonde in Heeze
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Gistermiddag in Kampen bij de Esso aan de Europalaan een mooie zilvergrijze 850 sedan met achterspoiler, **-NB-PH. Bekende?

EdenAli

Vanmiddag tussen Heino en Raalte een 855 Cy ik zat nog achter je met de biertruck maar kreeg geen reactie

kenteken PB-Bh-XX

)0H@N

Citaat van: EdenAli op 27-05-2010 22:18:49
Vanmiddag tussen Heino en Raalte een 855 Cy ik zat nog achter je met de biertruck maar kreeg geen reactie

kenteken PB-Bh-XX

Was jij dinsdag rond het middag uuur ook in Apeldoorn met de Biertruck van Hoegaarden?
Er stond er namelijk 1tje op het marktterrein.
Ik was even een proefritje aan het maken met een fiets en zag hem toevallig staan.

Groeten Johan
Thank you for flying with Volvo.

Hans Duiven

Vanmiddag bij de Formido te Tynaarlo een witte 855 op LPG met forumsticker gespot. D'r hing een gesloten aanhanger achter.

EdenAli

Citaat van: )0H@N op 27-05-2010 22:31:57

kenteken PB-Bh-XX
helaas ik heb meer collega's
Was jij dinsdag rond het middag uuur ook in Apeldoorn met de Biertruck van Hoegaarden?
Ik was even een proefritje aan het maken met een fiets en zag hem toevallig staan.

Groeten Johan

)0H@N

Citaat van: EdenAli op 27-05-2010 22:49:00
Citaat van: )0H@N op 27-05-2010 22:31:57

kenteken PB-Bh-XX

Groeten Johan

De kans was ook heel klein, ik dacht laat ik het eens vragen
Wie weet nog een keer ergens anders :D.

Groeten Johan
Thank you for flying with Volvo.

JvW

Vanmorgen om ongeveer 8:00 in de parkeergarage Malieveld in Den Haag, een DOP T5-R met kenteken LT-HB-XX.

petrolhead

16.15 uur op de jacob marislaan te arnhem een zilveren V70 RS-RH-xx met sticker

KR@MMETJE

Een nautic blue V70 met R-logo in de grill, sticker en volgens mij ook dubbele uitlaat op de maasbrug richting roermond... Wie-o-Wie?

Ik reed in tegengestelde richting in grijze s70 met sticker.

Thys

10 minuten geleden op de weg tussen Steenwijk en Blokzijl een gele 855. Wie was u?

Edit: Kenteken was volgens mij **-JN-78

robbie409

Gisteren (27-5) een beige/bruine 850 station met forumsticker. A27 Hilversum-Utrecht, vlak bij Utrecht.

fredtref

Citaat van: robbie409 op 28-05-2010 20:25:58
Gisteren (27-5) een beige/bruine 850 station met forumsticker. A27 Hilversum-Utrecht, vlak bij Utrecht.

Was het niet een V70 TDI sandstone ?  ik rij daar dagelijks