Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

1000 pagina's  :o
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

)()()sT

Citaat van: Laserblue op 28-07-2010 15:52:12

Waarvan 950 pagina's over stickerloze Volvo's van mensen die nog nooit van dit forum gehoord hebben  :evil: ;D

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 28-07-2010 15:56:07
Citaat van: Laserblue op 28-07-2010 15:52:12

Waarvan 950 pagina's over stickerloze Volvo's van mensen die nog nooit van dit forum gehoord hebben  :evil: ;D

;D klopt,
maar het gebeurt ook andersom.  ;)

Ik wordt regelmatig gespot door mensen die geen flauw idee hebben in wat voor auto ik rij, of ooit maar van dit forum gehoord hebben.
Die mensen hebben het er dan waarschijnlijk thuis over; Ik heb net een auto gezien, geen flauw idee wat het was..... zou ik dat ergens kunnen melden?  ???

:eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

sean850

Wie is dit kwam ik daarnet tegen op de A12 bij arnhem reed voorbij in een legergroene Mercedes G klasse  ;D

rpakuypers

Citaat van: jrs2k3 op 28-07-2010 11:54:26
Gisteren rpakyupers gespot in het centrumvan Wolvega. We hebben nog ff gezwaaid naar elkaar, was in de kevert.

Yep, en hij blijft mooi die Kevert ............

Groet,
Roger

mikky

Citaat van: Wibren V70RAWD op 28-07-2010 06:33:42
Zonet rond 5.20 uur op de rotonde in zwolle zuid een CY 855 T-5R gespot. Door de regen kon ik het kenteken en/of stickert niet zien. Wel een dikke dubbele pijp eronder ;D

Iemand van hier??

Dat was ik, heb ik jou over het hoofd gezien of kwam jij van de snelweg af??

Powerpete

de 12e gespot, Forumleden Don en Powerpete gebroederlijk onder t franse stof op de camping..... Goed thuisgekomen Maat ???

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Vertigo

Vanmiddag bij Volvo Buitenweg in Hilversum, Cream Yellow 850 Estate, 77-**-**

Emiel

Powerpete

ff t stof wegdenken zag ie er nog heel goed uit, en met een heel tevreden berijder Emiel...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Emiel

Citaat van: Powerpete op 28-07-2010 21:25:56
ff t stof wegdenken zag ie er nog heel goed uit, en met een heel tevreden berijder Emiel...

Cewl!

Had gedacht dat ie inmiddels al in onderdelen was hergebruikt. Heb ik van 2004 tot 2005 mee gereden en een paar dagen vorig voorjaar toen Brutus bij de spuiter stond.

jan piet

Citaat van: RRRRR_Ramon op 27-07-2010 14:35:26
Citaat van: jan piet op 27-07-2010 00:04:34
Statenlaan Den Haag, net voor het BP station: een (donkerblauwe?) 850 Alter 2 met spoilert én sticker geparkeerd. Zag er mooi uit, wie o wie????
Gr,JP

Zou van Martina van Edenmartina kunnen zijn... :eusa_think: Kenteken is iets met een P vooraan dacht ik.

Hij was dus niet blauw maar zwart zag ik vanmiddag, en idd: begint met PL-F

Snellebaksteen

Toevallig iemand z'n zwarte V70 vandaag bij Mesman laten staan voor een LPI inbouw?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thys

Citaat van: Wibren V70RAWD op 28-07-2010 06:33:42
Zonet rond 5.20 uur op de rotonde in zwolle zuid een CY 855 T-5R gespot. Door de regen kon ik het kenteken en/of stickert niet zien. Wel een dikke dubbele pijp eronder ;D

Iemand van hier??

Wat moet je nou op zo'n tijd in Zwolle? :eusa_think:

Ik was er 5 minuten voor jou :D

Rainbird

Gespot pechgevalletje gisteren ongeveer 17:40

855 donker op rijbaan A1 deventer -> Amsterdam net aan het einde van de ijsselbrug. Was al ANWB bij.

Reed in tegengestelde richting, geen kenteken en/of stickert kunnen ontdekken