Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Vanmorgen rond 11 uur op de A2 net ten zuiden van Eindhoven een blauwe 854 met stikker en behoorlijk volgeladen. Ik toeterde nog even tijdens het inhalen.

Verder zag ik dat Jean Pierre nieuwe velgen heeft? Zo even in het voorbijrijden door de bouwput/tunnelstraat?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Domaso

Citaat van: Freakybaby op 18-09-2010 19:56:21
Vanmorgen rond 11 uur op de A2 net ten zuiden van Eindhoven een blauwe 854 met stikker en behoorlijk volgeladen. Ik toeterde nog even tijdens het inhalen.

Verder zag ik dat Jean Pierre nieuwe velgen heeft? Zo even in het voorbijrijden door de bouwput/tunnelstraat?

En niet ff koffie komen drinken! Velgen zitten al sinds april er onder. Misschien moet je wat vaker naar het zuiden komen afzakken.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Citaat van: Domaso op 18-09-2010 22:44:21

En niet ff koffie komen drinken! Velgen zitten al sinds april er onder. Misschien moet je wat vaker naar het zuiden komen afzakken.  ;)

Als je die dingen er nou net wat eerder onder had gezet.. Je hebt me eind maart zien vertrekken  ::)

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Domaso

Citaat van: Freakybaby op 18-09-2010 23:30:19
Citaat van: Domaso op 18-09-2010 22:44:21

En niet ff koffie komen drinken! Velgen zitten al sinds april er onder. Misschien moet je wat vaker naar het zuiden komen afzakken.  ;)

Als je die dingen er nou net wat eerder onder had gezet.. Je hebt me eind maart zien vertrekken  ::)

Wordt al bijna weer tijd voor winterbanden.  ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Bijna.. begin okt nog naar de ring, vrees dat ze er daarna vrij snel onder komen bij mij.

Vertigo

Citaat van: SnoobyDoo op 16-09-2010 16:11:42
1 kleine upgrade aan de alter I en meteen een kudde fans.... 

http://i1033.photobucket.com/albums/a416/SnoobyDoo/IMAG0061.jpg

Ja dit is 'm....

Citaat van: Vertigo op 15-09-2010 21:00:14
Maandag ochtend om 8:00 op de A27 bij Hilversum richting Utrecht:
Rode 850 Estate, Alter-I met zilverkleurige achterlichtunits, 850-forum sticker, kenteken GP-**-**

KIM

Vandaag om kwart voor vier op de afrit A27 -> A2 bij Vianen.
MarcelV70R in de vrachtwaggel.

rpakuypers

Om 19:18 werd Easterboy met ega gespot op de Steenwijkerweg in Wolvega ........ ::)

Groet,
Roger

Easterboy

Whehe,. klopt als een bus.
Ik heb beide auto's nog op de oprit zien staan, daar kijk ik tegenwoordig wel naar. ;D

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 19-09-2010 20:54:35
Whehe,. klopt als een bus.
Ik heb beide auto's nog op de oprit zien staan, daar kijk ik tegenwoordig wel naar. ;D

Ik was net zoonlief de fles aan het geven en daardoor zag ik jullie voorbij rijden ....

Groet,
Roger

Thys

Vanmiddag een gezellig onderonsje met MarcelV70R op de A1, net buiten Amsterdam :D

Maareh... hoe zit dat met die auto? :eusa_think:

Dennis850

TG-..-12

vanmiddag 15.15 ring Rotterdam, richting Dordrecht. Met Forum sticker

Zag er zeer netjes uit.

Taranis

Dat ziet er uit als Sbv :D

Sbv

dat was ik inderdaad ja.

Loezzie850

Om 18.00 uur werd ik ingehaald op de ring van Grun door een zwarte 855: PB-H*-** met stickert.
Volgens mij was het Rik 850 (of de nieuwe koper) ;)