Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

LenT-5R

Citaat van: KIM op 03-02-2011 20:11:39
Citaat van: LenT-5R op 03-02-2011 20:05:05
Blij dat ie ook met 180km/u vast is blijven zitten, want die tikte ik weer even aan vanmiddag  :laugh:

:police:

Dat lukt je niet op dat stuk waar ik je altijd tegenkom  ;D

Klopt. Het is daar meer stilstaan dan rijden.
Hoe oostelijker ik kom, hoe meer gas er gegeven kan worden. Tegen de tijd dat ik echt lekker door kan trappen ben ik echter alweer bijna thuis......misschien maar beter ook (nog geen prent gehad, even afkloppen)

Concorde

Zeg mannen, zwaaien jullie soms naar iedere 850 of V70?
Hier in de buurt rijdt er behoorlijk veel kouwe K** in, en ik weet zèker dat 98% er geen zak van zou begrijpen als ik naar ze zou zwaaien! :D
Bovendien heb ik hier in de buurt nog nooit een sticker gezien.
Ik steek alleen wel's een hand op als een collega Volvo-bestuurder geïnteresseerd kijkt.  :eusa_hand:

Maar ga er gerust mee door hoor! Ik vind het wel een leuk verschijnsel, wat ik ook nog ken vanuit m'n motor-tijd. Altijd leuk, dat wij-gevoel! :)
Maar vroeg het me zo af......

antraciet

Ja dat krijg je in die buurt he  ;) ;D

LenT-5R

Citaat van: Concorde op 03-02-2011 20:32:07
Ik steek alleen wel's een hand op als een collega Volvo-bestuurder geïnteresseerd kijkt.  :eusa_hand:

Idem dito.

maruska

ik steek naar gele bananen nooit mijn hand op.. die moet je heel hard voorbij crossen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Banaan moet je pellen ;D

www.vm-parts.nl

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 03-02-2011 13:09:38
Vanmorgen rond 8:45 in Wolvega, een donkere kleur 854 met sticker.. Ik toeterde nog toen ik langsreed.
Je stond op het parkeerterrein van de kinderopvang langs de Haulerweg.
Volgens mij, maar dat weet ik dus niet zeker, was het de wederhelft van Roger?

Helemaal correct, dat was mijn vrouw die de kinderen wegbracht ......................

Groet,
Roger

combinedforces

Citaat van: maruska op 03-02-2011 23:06:13
ik steek naar gele bananen nooit mijn hand op.. die moet je heel hard voorbij crossen ;D

I eat bananas for breakfast. 

Maar zonder gein, ik wacht altijd even af of er respons is bij collegaroffelaars. Zelden of nooit. Arrogant volkje eigenlijk ;)

willem169

Ik rijd elke dag door de Vlistenweg in Schoonhoven en daar staat een bordeauxrode 855 met forumsticker.
Wie?!

elianmars

Citaat van: willem169 op 04-02-2011 00:36:23
Ik rijd elke dag door de Vlistenweg in Schoonhoven en daar staat een bordeauxrode 855 met forumsticker.
Wie?!

Is het deze?

Dan is-ie van Bouke.

UserID6342

Citaat van: Concorde op 03-02-2011 20:32:07
Zeg mannen, zwaaien jullie soms naar iedere 850 of V70?
Hier in de buurt rijdt er behoorlijk veel kouwe K** in, en ik weet zèker dat 98% er geen zak van zou begrijpen als ik naar ze zou zwaaien! :D
Bovendien heb ik hier in de buurt nog nooit een sticker gezien.

Maar ga er gerust mee door hoor! Ik vind het wel een leuk verschijnsel, wat ik ook nog ken vanuit m'n motor-tijd. Altijd leuk, dat wij-gevoel! :)
Maar vroeg het me zo af......
Hier dus ook niet hoor :)  Als ik met de motor rij steek ik altijd de hand op maar in de roffel zelden of nooit of ik moet diegene kennen die in de andere roffel rijd :)

Joeri

07:55, Rijswijk, afslaand naar parkeergarage winkelcentrum Bogaard, Donkerblauwe (denk ik, was donker) V70R SX-GV-xx

08:02, Den Haag, station Moerwijk, afslaand richting centrum onder de trein door, een Saffron Pearl 855/V70. Zag er mooi uit!

8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Pennyfield

10u10, A28 ri Zwolle thv Nieuwleusen een rode 855 met heldere achterlichten en een sticker, GP-ST-.., natuurlijk even gezwaaid bij het inhalen.

Wie is u?

johnn54

Citaat van: Joeri op 04-02-2011 08:17:23
08:02, Den Haag, station Moerwijk, afslaand richting centrum onder de trein door, een Saffron Pearl 855/V70. Zag er mooi uit!
8)
Ook nog nadat ie onder de trein door was gegaan?????

Willem Welten

rond kwart over 20.15 over de autoboulevart in Helmond

854 CY met brulpijp er onder.