Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Raf op 13-12-2005 14:34:30
Wat in de studio stond was volgens mij een dummie!

JC bedoel je?  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rudi

Ik heb het net even gekeken,weer mooi als altijd.Wat een waanzinnige auto die Veyron 8)

Zou het die V8 van de RS6 zijn[x2] want hij klinkt haast hetzelfde als de RS6.Toen hij bij dat tankstation stond kon je horen dat er een iets zwaarder geluid in zat...

Wat een macht kerel is die Clarkson toch,een echte autoliefhebber :D
Dr.Go-Fast...

Duell

Vanavond natuurlijk geen Top Gear vanwege Snooker, maar ik vond dit mooie lijstje op internet.
Overzicht van alle afleveringen.

LIJST

Emiel

Let op vanavond begint Top Gear een uurtje eerder!

Emiel... 8)

BenC70ES

Vorige week was het toch de laatste van het seizoen? Misschien de beste stukjes...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ben

CiteerTop Gear
Is Jeremy faster driving in real life or on a computer game? What will break first at sub zero temperatures, a car or Richard Hammond?

Racingbrick

mehn

Geinig.

Waarschijnlijk heb je het hele filmpje van dat Duitse tv programma niet gezien...
Ik heb het niet online op dit moment, dus je zult het ff met het verhaal moeten doen.

Dit experiment ging volledig de mist ;) in. Weet je waarom? Het systeem werkt namelijk (nog) niet.
De PR mensen van Mercedes hadden een van de redacteuren van AutoBild achter het stuur gezet om zo de geloofwaardigheid te verhogen. Deze meneer zat echter in het complot.

Op de baan lag een plank. Als de auto over de plank ging moest de chauffeur zo hard mogelijk op de rem trappen. Iemand had alleen bij de berekening een foutje gemaakt.
De tweede run (met een andere nieuwe S klasse) ging goed omdat de plank een paar meter verlegd is.

Dit alles is opgenomen, inclusief de gesprekken tussen de technici en de man van AutoBild (Scheisse, scheisse, scheisse ;D).
Het idee is dat er een toon hoorbaar wordt in de auto en als je die hoort moet je op de rem trappen. Er was echter geen toon omdat het systeem niet werkt. Daarom mocht de filmploeg ook niet mee in de auto toen ze argwaan kregen.  :o

Ik zal eens zoeken of ik de link naar het filmpje nog ergens vind, anders probeer ik het online te krijgen  ;)

XC60 D4 AWD:

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Gmid

Volvo C30 '12

Eugene

Toch wel erg, hoe ze mensen proberen te bezeiken bij Mercedes :-\

If it's not blown, it sucks...

Racingbrick

Ja, lullig he? de man had al een Ster in de voorruit, en nu ook de neus nog in elkaar..
En dat dan nog op TV, echt scheisse denk ik voor die jongens in Stuttgart..
:)

mehn

Citaat van: mehn op 20-03-2006 16:48:00
Ik zal eens zoeken of ik de link naar het filmpje nog ergens vind, anders probeer ik het online te krijgen  ;)

Hebbes: HIER dus. Let op: ruim 70Mb!

Is trouwens al eens voorbij gekomen op dit forum: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,1343.msg123108.html#msg123108

XC60 D4 AWD:

Laserblue

Zhere you go.... It stopped! ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FelixB

;D  ;D  ;D  ;D ;D

En hoe kun je dat filmpje opslaan?
855R & C70 T5 cabrio automaat