Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

peterr

Laserblue

Net op teletext gelezen dat alle verdere opnamen tot nader order worden gestopt.

Er komt eerst een gesprek met Hamster :eusa_pray:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Frans Harkema

Ik zie er het nut niet van in om Topgear van de buis te halen. Laten we dan alsjeblieft ook gaan stemmen over die irritante reclame die je tijdens tv programma's steeds voorgeschoteld krijgt, of die buisluizen. Dan nog maar niet gesproken over die onnozele spelletjes of alle soaps die bedrog, laster, haat en overspel op de buis brengen. Tja, zo lust ik er nog wel een paar.

Topgear moet blijven!   :eusa_clap:

Reitse

Net op eurosport aardig klapje bij de IRL of Champcar of hoe het ook moge heten... Ook maar meteen verbieden ???

Frans Harkema

Dat is nog niet alles. Laatst zag ik iemand op TV tijdens een demonstratie een sigaret roken. Het moest maar eens afgelopen zijn met die demonstraties.... ::)

Sbv

Ongeluk met (magneet)trein in Duitsland, weg met treinen in Nederland ? Een petje met boomknuffelneigingen, dan alle petjes van de weg ? en zo kan ik nog wel even doorgaan.

TOPGEAR MOET BLIJVEN. wel jammer dat Vicky er niet meer inzit

BenC70ES

Citaat van: Sbv op 24-09-2006 22:27:18
wel jammer dat Vicky er niet meer inzit

mee eens!  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JaapT-5

+13850 handtekeningen, 22:45 op 24/9. Gaat goed dus.
Blijven tekenen!!
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)

Sbv

Kan wel gaan tekenen met tig email adressen. Mooie klus voor morgen.

Eugene

Citaat van: Reitse op 24-09-2006 22:19:35
Net op eurosport aardig klapje bij de IRL of Champcar of hoe het ook moge heten... Ook maar meteen verbieden ???

Ja, zag em net ook... Indrukwekkende knal ma afgebroken plaat van de achtervleugel.

Het bleek mee te vallen met de coureur, gelukkig :)

If it's not blown, it sucks...

daytonawim

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

14695 Signatures Total  :eusa_clap:

Johann

Eugene

CiteerThe only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever.

;D

If it's not blown, it sucks...