Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

Raf

Dat met die koe vond toch net iets te ver gaan....
Dat probleempje aan het tankstation in Alabama daarentegen...  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

The Driver

Geweldige aflevering. Heb mij kostelijk vermaakt !

)()()sT

Super  :eusa_clap:

Citaat van: Raf op 11-02-2007 22:36:02
Dat met die koe vond toch net iets te ver gaan....
Dat probleempje aan het tankstation in Alabama daarentegen...  ;D

Raf

mee eens  ;D

Ook geweldige bakken daar.. 5.0 V8 met 170 pk  ::)

Laserblue

Heeft er iemand op de aftiteling gelet? ;D ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R o b

Hier is de torrent download voor als j'm gemist hebt:

De aflevering van 11 feb seizoen 9 episode 3

http://www.mininova.org/tor/579997  (700 mb versie)

Binnen enkele dagen staat een +/- 350 mb rip hier: http://www.finalgear.com/shows/topgear/

Suc6, Rob

michiel

Citaat van: Laserblue op 12-02-2007 07:52:26
Heeft er iemand op de aftiteling gelet? ;D ;D ;D
Yep, ineens heetten ze allemaal Billy Bob....denk dat de heren dit binnenkort nog maar eens gaan doen.
Not.
Maar het was er natuurlijk wel om vragen.......
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Ben

1. yes you can buy a car for less than $ 1000
2. no, do not go to the USA

Rick.

Met Earl Clarkson. Geweldige aflevering, alleen hebben ze volgens mij echt wel de broek vol gehad.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Laserblue

Citaat van: Rick. op 12-02-2007 18:40:41
Met Earl Clarkson. Geweldige aflevering, alleen hebben ze volgens mij echt wel de broek vol gehad.

de broek vol?

ja toen die Rednecks kwamen ;D

Rayman

Citaat van: Laserblue op 12-02-2007 18:46:00

de broek vol?

Niet alles verklappen!  :-[
(ik moet 't nog zien!)

Vertigo

Citaat van: Rayman op 12-02-2007 18:46:37

de broek vol?

Niet alles verklappen!  :-[
(ik moet 't nog zien!)
Lees dit topic dan pas achteraf

Rick.

de broek vol?

Toen ja ;D
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Laserblue

Edwin

Citaat van: Duell op 11-02-2007 22:04:14
In principe een leuke aflevering, maar Amerika  :-X    Ben blij dat ik hier woon  :)

Echt lachen die aflevering, maar wel errug stigmatiserend hoor. Zo is Amerika door de bank genomen echt niet hoor! Het was ook wel de kat op het spek binden door in rebelland zo rond te gaan rijden!
Ik denk dat ze hetzelfde effect ook in Nederland hadden kunnen krijgen door die auto's in de kleuren van een bepaalde voetbalclub te verven en dan in de concurrerende stad rond te gaan rijden en bij een tankstation te stoppen. En om dan te zeggen: nederland, brrr ik wil er niet wonen....  als die hele stunt al niet in scene is gezet, want ze moeten als beste autoprogramma ter wereld toch vernieuwend èn aan de top blijven! Neemt niet weg dat het leuk entertainment is!!

gr. Edwin.  8)

Barry_C70

Now I remember why I didn't want to go back to the US, think I'll be looking into staying in good 'ol NL for a while longer!

Seriously, what a bunch of hicks! Unless you've actually been to the US, you really can't say anything about the country out of ignorance, but if you have, feel free to agree 110% with Top Gear's tips, Don't go to America, because I do, and I've always had my doubts about going back! Sorry, I have about as much sympathy for the people forced out of their homes because of Katrina, but when your house is made of paper mache' and drywall, then yes a storm IS going to blow it down.

Great episode! BTW: NASCAR does suck!